تاریخ انتشار: 1401/08/06 19:11
کد خبر: 14656

ساپینتو: فکر می‌کنم داوران عاشقم هستند که به من کارت می‌دهند!

سرمربی استقلال می‌گوید علت دریافت کارت زرد از داور مسابقه را نمی‌داند اما فکر می‌کند آن‌ها عاشق او هستند که این کار را می‌کنند.

ساپینتو: فکر می‌کنم داوران عاشقم هستند که به من کارت می‌دهند!

استقلال با برتری یک بر صفر مقابل هوادار در ورزشگاه دستگردی، اختلاف دو امتیازی با پرسپولیس را در صدرجدول حفظ کرد.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال بعد از اتمام سه جلسه محرومیت و پیروزی تیمش در نشست خبری گفت: به خاطر سه امتیاز خیلی خوشحال هستیم. در نیمه اول بازی در کنترل ما بود. می‌توانستیم حداقل سه گل بزنیم. نیمه دوم حریف ریسک‌های زیادی انجام داد و محکم شروع کرد. تیمشان سرحال شد و سه تعویض انجام دادند. با ارسال توپ‌های مستقیم به روی دروازه برای ما مشکل ایجاد کردند. هوادار خوب جنگید و به خوبی دوید. رفتار خوبی از تیم هوادار دیدم. هوادار کار را برای ما سخت کرده بود. 

سرمربی استقلال یادآور شد: حتی در نیمه دوم هم که خوب ظاهر نشدیم، در اخر بازی رقابتی شده بود. به تیم هوادار تبریک می‌گویم؛ خوب بازی کردند. به سرمربی هوادار تبریک می‌گویم. هوادار یک تیم جنگنده است و با تمام وجود بازی می‌کند. نیمه دوم برای ما سخت بود اما در کل بازی لیاقت کسب سه امتیاز و پیروزی را داشتیم. 

وی درباره دریافت کارت زرد از داور مسابقه گفت: نمی‌دانم چرا کارت زرد گرفتم؟ این مساله را نفهمیدم. شاید عاشقم هستند و دوستم دارند. با داور اول و چهارم هم صحبت نکردم. با کادرفنی خودم صحبت می‌کردم. این مساله‌ای است که باید بدانم. البته می‌دانم!

ساپینتو درباره گفت‌وگو با بهزاد غلامپور و دریافت کارت زرد  از داور و صحبتی که با ساکت الهامی داشت و او را در آغوش گرفته بود، گفت: داشتم با دستیار خودم صحبت می‌کردم. با همه صحبت می‌کردم. نمی‌دانم؛ نباید با کادرفنی خودم صحبت کنم؟ به خاطر این است؟ (که کارت زرد گرفت) فکر کنم فقط می‌توانم با خودم صحبت کنم. 

سرمربی استقلال درباره صحبت با الهامی گفت: آقای الهامی مثل من احساسی است. ما 90 دقیقه جنگیدیم و به هم احترام گذاشتیم. این چیزی است که من دوست دارم. هر کسی با احترام از تیم خود دفاع می‌کند. 

وی درباره اینکه پیش از این با هوادار در دوران پیش فصل بازی کرده بود و امروز چه تفاوتی را شاهد بود؟ گفت: این یک بازی متفاوت بود. آن بازی مربوط به ابتدای فصل بود. بازی در ابتدای فصل با بازیکنان متفاوتی بود. آن موقع یک بازی دوستانه در ذهن بازیکنان نبود. می‌دانستیم که هوادار یک تیم رقابتی است. 

ساپینتو درباره کسب 22 امتیاز تا هفته یازدهم و اقداماتی که در صورت برگشت به گذشته می‌توانست در هفته‌های گذشته انجام دهد و در صدر جدول قرار گیرد گفت: فقط داوری! تا الان باید 28 امتیاز کسب می‌کردیم. باید 6 امتیاز بیشتر کسب می‌کردیم. لیگ برای همه سخت است. برای ما، سپاهان و پرسپولیس کار سخت است. این شروع کار است. یک سوم فصل را کار کردیم. دو سوم از فصل و کار ما مانده است. قسمت سخت کارمان مانده است. قسمت دوم لیگ برتر سخت‌تر از قسمت اول است. هنوز حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. 

سرمربی استقلال درباره کیفیت چمن ورزشگاه دستگردی و درخواست استقلال برای بازی در ورزشگاه آزادی گفت: قبلا اینجا تمرین کرده بودیم. بدتر بود اما خوب شده بود. امروز چمن خوب بود. فکر می‌کنم زمین امروز وضعیت خوبی داشت. 

او درباره وضعیت صالح حردانی و ابوالفضل جلالی که ملی‌پوش هستند اما کمتر برای تیم او بازی می کنند و راهکار او برای نتیجه گرفتن تیمش و اینکه این بازیکنان فرصت حضور در جام جهانی را داشته باشند گفت: به هر دو اعتماد صد درصدی دارم. آن‌ها را دوست دارم. دو دفاع راست و دو دفاع چپ دارم که همه خوب هستند. نمی‌توانم همه را وارد زمین کنم. اعتمادم به همه یکسان است. همه بازی می‌کنند و به تیم هم کمک خواهند کرد. یک فصل بزرگ در پیش داریم. اینطور نیست که اگر بازی نکنند به تیم ملی نمی‌روند. آن‌ها در تیم ملی هستند. اگر بتوانیم بازیکنان بیشتری به تیم ملی بدهیم خوشحال می‌شوم. نه تنها این دو نفر، بلکه همه می‌خواهند بیشتر بازی کنند. 

ساپینتو در واکنش به اینکه آیا دوست داشت قبل از جام جهانی بتوانند در داربی به میدان بروند گفت: دوست داشتم الان در داربی بازی کنیم. این یک شگفتی برای من است. دوست داشتم الان بازی می‌کردیم اما این اتفاق رخ نداد. 

وی در واکنش به اینکه تیم ملی چه نتیجه‌ای در جام جهانی می‌گیرد گفت: تیم ملی با اسکوچیچ هم خوب کار کرده بود. تیم ملی با کارلوس کی‌روش هم خوب کار می‌کند. در مقابل دو تیم خیلی قوی بازی کردند. باید بگذارند تیم ملی کار خود را کند و همه به تیم ملی انرژی مثبت بدهند. 

سرمربی تیم ملی درباره آخرین بازی تیمش در سوپرجام و احتمال موفقیت تیمش در شهر کرمان و کسب قهرمانی برای استقلال گفت: ما خیلی مثبت فکر می‌کنیم. سوپرجام یک بازی متفاوت است. این یک فینال است. هم برای آن‌ها و هم برای ما سخت خواهد بود. باید سرمان بالا باشد که پیروز شویم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekkd9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ساپینتو: محرومم کردند و گفتند حرف نزن!/ اگر داوران صداقت داشتند، ۶ امتیاز بیشتر داشتیم

رسمی: مدت محرومیت ساپینتو اعلام شد
جریمه ۴۰۰ میلیون تومانی برای سرمربی آبی‌ها؛