تاریخ انتشار: 1401/08/11 00:40
آن ارزش واقعی را در ایران ندارد
کد خبر: 14488

نظر جالب توجه مطهری در خصوص دیدار سوپر جام

سرمربی نساجی مازندران معتقد است سوپر جام آن ارزش واقعی‌اش را در فوتبال ایران ندارد.
نظر جالب توجه مطهری در خصوص دیدار سوپر جام

حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل استقلال در دیدار سوپرجام، گفت: با وجود جلسه فنی به خاطر اصحاب رسانه در نشست شرکت کردم. قبل از هر چیزی از مسئولان هیئت فوتبال استان کرمان و عزیزان در مس کرمان که میزبان سوپرجام شدند، تشکر می‌کنم. فردا واقعا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. اگر چه هفته گذشته باختیم اما به معنای واقعی یک تیم هستیم و ریکاوری کردیم.

وی در ادامه گفت: خودمان را مهیای بازی کرده و بازیکنان متعهدانه کار را پیش می‌برند. امیدوارم فردا بازی تاکتیکی خوبی ببینیم و مسائل حاشیه‌ای نداشته باشد. تنها افسوس من این است که بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود و خیلی دوست داشتم هواداران نساجی در ورزشگاه حضور داشتند. در مجموع، نمی‌توانم باور کنم چرا سوپرجام ارزش واقعی‌اش را در فوتبال ایران ندارد، چرا که مدل برگزاری‌اش را می‌بینید. امیدوارم سوپرجام طوری باشد که در شان نامش باشد و قهرمان قهرمانان به خوبی تعیین شود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد وضعیت تیمش پس از شکست مقابل آلومینیوم اراک گفت: برخی مواقع پیش می‌آید که روز بد داشته باشید. گل اول به دلیل اشتباه داور بود و شکل و شیرازه ما بهم ریخت. بازیکن ما اخراج شد ولی با وجود ۱۰ نفره شدن خوب بازی کردیم. ما نشان دادیم یک تیم هستیم و بچه‌های ما خودشان را آماده بازی فردا کردند.

مطهری در خصوص مشکل رزرو هتل برای تیم نساجی در کرمان گفت: خوشبختانه این مسئله حل شد و نگرانی نداریم. حضور در کرمان را به فال نیک می‌گیریم و از باشگاه خودمان و مسئولان کرمان تشکر می‌کنم. سعی می‌کنیم نگاه‌مان حرفه‌ای بوده و تفکرمان رو به جلو باشد.

وی در رابطه با بیماری و مصدومیت چند بازیکن تیمش در دیدار قبلی نساجی گفت: بازیکنان ما انرژی بدی از دست دادند که خوشبختانه این مرحله را گذراندیم و مشکلی نداریم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p55bo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ استقلال  - نساجی؛ آزمایش سوپر جام در آزادی

خوشامد مربی سابق پرسپولیس به قلعه ببرها
فضای احساسی در ورزشگاه وطنی؛