تاریخ انتشار: 1401/08/19 18:12
زواری: ساپینتو مدام وضعیت من را چک می‌کند
کد خبر: 14190

دوست ندارم داستانم با استقلال با جدایی تمام شود!

هافبک جوان استقلال که تا به اینجای کار به دلیل مصدومیت موفق به بازی برای تیمش نشده امیدوار است یکی دو هفته پس از شروع لیگ شرایط تمرین را به دست آورد.
دوست ندارم داستانم با استقلال با جدایی تمام شود!

محمدحسین زواری هافبک جوان فوتبال کشورمان در نقل و انتقالات تابستانی امسال از صنعت نفت آبادان به استقلال آمد اما اوایل شهریور و در هفته های ابتدایی لیگ با مصدومیت از ناحیه پا مواجه شد تا فصل را با بدشانسی آغاز کرده باشد.

در روزهایی که گفته می‌شود جدایی او از استقلال در نیم فصل قطعی شده، خبرنگار ما به سراغ این بازیکن رفته و گفتگویی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

* از آخرین وضعیت خودت بگو.

تا پیش از بازی سوپرجام که به پزشک مراجعه کردم و با تصویربرداری که انجام شد و مشورتی که با کادر پزشکی تیم داشتم مشخص شد هنوز مصدومیتم برطرف نشده است. منتهی اجازه تمرین انفرادی داده اند. طبق گفته کادر پزشکی باید در تعطیلات فعلی لیگ استراحت کنم و پس از آن یکی دو هفته به صورت انفرادی تمرین کنم تا به آمادگی لازم برسم. در حال حاضر نرم دویدن را شروع کرده ام و تلاش می‌کنم که هر چه زودتر به شرایط بازی برگردم.

* هنوز برای استقلال بازی نکرده‌ای. این موضوع تو را ناراحت نمی‌کند؟

تا قبل از مصدومیت شرایط خیلی خوبی داشتم و کادر فنی، خودم و بازیکنان از عملکردم رضایت داشتند منتهی مصدومیت بدموقعی به سراغم آمد و به همین دلیل هنور فرصت بازی برای استقلال پیدا نکرده‌ام. قطعا حکمت خدا پشت این اتفاق است. در حال حاضر به چیزی جز بازگشت به میادین فکر نمی‌کنم و مشتاقانه منتظر روزی هستم که اولین بازی‌ام با پیراهن استقلال را انجام دهم.

* با ساپینتو در ارتباط هستی؟

در تمام این مدت آقای ساپینتو جویای وضعیت من بوده و با یکدیگر در ارتباط هستیم. همیشه با صحبت هایش به من دلگرمی می‌دهد و از من می‌خواهد نگران نباشم و اطمینان خاطر می‌دهند که زودتر به شرایط ایده آل برخواهم گشت.

* عکسی از تو منتشر شده که نشان می‌دهد در محل تمرینات حضور داری.

بله برای دویدن و انجام تمرین انفرادی در محل تمرینات حاضر می‌شوم و بچه‌ها را می‌بینم و ارتباط خوبی بین همه ما برقرار است. انشاالله بعد از تعطیلات که دوباره برگردیم تمریناتم را خیلی جدی‌تر دنبال خواهم کرد.

* با سن کم و پیراهن استقلال توانستی قهرمانی سوپرجام را تجربه کنی. این اتفاق برایت چه حسی داشت؟

باعث افتخارم بود که با پیراهن استقلال توانستم کسب عنوان قهرمانی را تجربه کنم.

yto44uhy

* باشگاه صنعت نفت قصد دارد در نیم فصل تو و حامدی فر را از استقلال قرض بگیرد؟

در این خصوص صحبت‌هایی از طرف باشگاه صنعت نفت با من و امید انجام شد و ما نیز تصمیم گیری درباره این مساله را به عهده باشگاه گذاشتیم. باید ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت. قطعا اینکه بخواهم از استقلال جدا شوم مرا ناراحت می‌کند چرا که من با کلی آرزو و علاقه به این تیم آمدم و برایم جالب نیست اینگونه همه چیز تمام شود. در حال حاضر تحت قرارداد باشگاه استقلال هستم و خودم را به این تیم متعهد می‌دانم منتهی هر تصمیمی که مسئولان باشگاه و آقای ساپینتو بگیرند برایم محترم است و تبعیت می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ra7vz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصویری از حضور سرمربی استقلال در جشن تولد فوتبالیست مشهور دنیا