تاریخ انتشار: 1401/08/28 11:41
کد خبر: 13903

قهرمان لیگ و سوپر جام، بدون بازیکن در ترکیب اصلی

استقلال، قهرمان لیگ برتر در فصل گذشته و سوپر جام سه بازیکن در اردوی تیم ملی دارد. سیدحسین حسینی، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی.
قهرمان لیگ و سوپر جام، بدون بازیکن در ترکیب اصلی

 کارلوس کی‌روش پیش از انتخاب تیم اصلی مانع از حضور محمد محبی، مهدی مهدی‌پور و صالح حردانی در اردوی تیم ملی شد اما در انتخاب تیم نهایی هر سه بازیکن باقی مانده از استقلال در اردوی تیم ملی را با خود به دوحه برد. از بین سه بازیکنی که پیش از برگزاری اردوی آخر خط خوردند به زعم کارشناسان فوتبال محمد محبی شایسته حضور در اردوی تیم ملی و حتی سفر به دوحه بود. به هر صورت با تصمیم نهایی کارلوس کی‌روش سه بازیکن از تیم قهرمان لیگ برتر و سوپر جام همراه تیم ملی راهی دوحه شده‌اند.

اما پیش‌بینی می‌شود که در بازی نخست برابر انگلیس، کی‌روش از هیچ یک از بازیکنان استقلال در ترکیب تیم ملی استفاده نکند و به نوعی می توان گفت قهرمان لیگ برتر و سوپر جام در ترکیب اصلی تیم ملی برابر انگلیس بدون نماینده خواهد بود. در درون دروازه بدون شک علیرضا بیرانوند گزینه اصلی کارلوس کی‌روش برای بازی خواهد بود. در جناح چپ خط دفاعی پیش‌بینی می شود که احسان حاج‌صفی یا وحید امیری بر ابوالفضل جلالی ترجیح داده شوند. البته تیم ملی در این پست یک بازیکن دیگر هم دارد؛ میلاد محمدی. تا پیش از برگزاری بازی تونس احتمال بازی ابوالفضل جلالی زیاد بود اما او در این بازی پنالتی داد و اخراج شد. نکته مهم دیگر اینکه در این بازی ابوالفضل جلالی در نیمه دوم به میدان فرستاده شد و این نشان می دهد جایی در ترکیب اصلی تیم ملی ندارد. این اتفاق در مورد روزبه چشمی هم محتمل است که همانند ابوالفضل جلالی در بازی با تونس در نیمه دوم به میدان رفت. به نظر می‌رسد گزینه های اصلی کارلوس کی‌روش برای بازی در پست هافبک دفاعی سعید عزت‌اللهی و احمد نوراللهی باشند.

تیم ملی در بازی نخست خود در چارچوب بازی های گروهی (B) دوشنبه ساعت 16:30 به مصاف تیم انگلیس می‌رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488ela

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساپینتو مخالف حضور ملی پوش در استقلال بود