تاریخ انتشار: 1401/09/02 11:57
کد خبر: 13744

تماس ساپینتو با استقلالی ها، در این بازی متوقف نشوید

یکی از عادات جالب سرمربی تیم استقلال خبر گیری مدام از بازیکنان مصدوم و هم چنین بازیکنان حاضر از استقلال در اردوی تیم ملی است.
تماس ساپینتو با استقلالی ها، در این بازی متوقف نشوید

یکی از تماس های جالب سرمربی تیم استقلال بعد از قهرمانی در سوپر جام با ابوالفضل جلالی بود. بازیکنی که به دلیل سرماخوردگی در هتل ماند و همراه تیم استقلال به استادیوم نرفت و در جشن قهرمانی سوپر جام هم شرکت نکرد. بلافاصله بعد از بازی ریکاردو ساپینتو با این بازیکن تماس گرفت و قهرمانی تیم را به او تبریک گفت و برای او در ادامه مسیر یعنی تیم ملی و حضور شایسته در جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.

بدون شک سرمربی تیم استقلال بعد از بازی تیم ملی در برابر انگلیس با روزبه چشمی و سید حسین حسینی تماس گرفته است تا به آنها روحیه بدهد. در این دیدار سید حسین حسینی و روزبه چشمی همانند دیگر بازیکنان نتوانستند در فاز دفاعی ارایه گر نمایش خوبی باشند و در نهایت تیم ملی با نتیجه 6-2 شکست خورد.

آنچه که مسلم است فوتبال ادامه دارد. سید حسین حسینی و روزبه چشمی و تک تک بازیکنان تیم ملی چاره ای ندارند که دیدار با انگلیس را فراموش کنند. بازی با ولز و حتی دیدار با آمریکا یک فرصت تازه برای جبران اشتباهات است. و این از خوبی های فوتبال است که متوقف نمی شود. تازه بعد از جام جهانی ماموریت سید حسین حسینی و روزبه چشمی به عنوان بزرگ ترهای استقلال تمام نمی شود. آنها بعد از قهرمانی در سوپر جام دربی را پیش رو دارند و ادامه بازی های لیگ برتر. بنابراین اگر بخواهند در بازی با انگلیس متوقف شوند در آینده هم بازنده خواهند شد.

ریکاردو ساپینتو که یکی از حسن های مربیگری اش برقراری ارتباط صمیمانه با بازیکنان است به طور حتم می داند یکی از وظایف سنگینش اینروزها برگرداندن این دو بازیکن به روزهای خوب است. دو بازیکنی که شاید به دلیل نمایش در برابر تیم ملی انگلیس مقابل ولز و آمریکا به میدان نیایند. این به اندازه آماده سازی تیم استقلال مهم است و به نظر از انجام این کار بر می آید. او پیش تر در استقلال امیر ارسلان مطهری را از لیست فروش تبدیل به مهاجم اول تیمش کرد و به نظر قادر است سید حسین حسینی و روزبه چشمی را هم به روزهای خوب فوتبالشان برگرداند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wevr3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساپینتو و شوکی که خیلی زود از بین رفت/ ماجرای یک خبر بد چه بود؟

انتقام ژنرال یا گذر از اولین خودی سخت ساپینتو؟!
اختصاصی/ گل‌ گهر سیرجان - استقلال؛