تاریخ انتشار: 1401/09/24 13:31
کد خبر: 12839

ستاره استقلال چرا دقیقه 90 به پرسپولیس نه گفت؟

مهدی قایدی، وینگر تکنیکی استقلالی‌ها قبل از آبی‌پوش شدن در آستانه پیوستن به پرسپولیس بود.
ستاره استقلال چرا دقیقه 90 به پرسپولیس نه گفت؟

هرچند دربی پیش رو بدون تماشاگر است و طبق گفته خیلی‌ها آن جذابیت همیشگی را ندارد، ولی دربی همیشه دربی است و در سردترین حالت خودش هم خیلی‌ها را درگیر خودش می‌کند.

بدون شک در بین بازیکنان فعلی استقلال، مهدی قایدی دربی‌بازترین ستاره آبی‌هاست و همواره یکی از بهترین بازیکنان تیمش در مصاف با رقیب سنتی بوده است. قایدی که سابقه گلزنی به پرسپولیس را در دربی دارد، یکی از امیدهای هواداران استقلال برای بازی هفته آینده خواهد بود و آبی‌ها حساب ویژه‌ای روی او باز کردند.

مهدی با این‌که بعد از یک‌سال ناموفق در فوتبال امارات دوباره به ایران و استقلال بازگشته، می‌خواهد با عملکردش در دربی نشان دهد کیروش در خط زدن او برای جام جهانی اشتباه کرده است. در کنار همه این مسائل، نکته جالب تقابل قایدی و پرسپولیس به قضیه پیشنهاد قرمزها به این ستاره بوشهری برمی‌گردد.

قبل از آمدن مهدی به استقلال، این بازیکن سرعتی و تکنیکی موردتوجه پرسپولیس و برانکو قرار گرفته بود و حتی قایدی موافقت ضمنی خود را برای پرسپولیسی شدن اعلام کرد. یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس که با قایدی رفاقت داشت، روایت جالبی از ماجرای پرسپولیسی شدن این بازیکن برای ما تعریف کرد. او می‌گفت: برانکو سبک بازی قایدی را خیلی دوست داشت و می‌خواست هرطور شده این بازیکن را به تیمش بیاورد. وقتی مهدی در ایران‌جوان بوشهر بازی می‌کرد، یکی از همکاران برانکو به من گفت فیلم بازیکنی را به برانکو داده که او خوشش آمده و گفته این بازیکن را می‌خواهد. فیلم مهدی قایدی بود. من هم به او زنگ زدم. پیشنهاد دادم که برانکو تو را می‌خواهد. اول گفت باشه ولی بعد یک‌سری اتفاقات افتاد و به استقلال رفت.

قایدی درحالی قبول کرد در ابتدا پرسپولیسی و شاگرد برانکو شود که تحت قرارداد ایرانجوان بود و خودش در خصوص انتخاب تیم بعدی‌اش تصمیم‌گیرنده نبود. مدیران استقلال هم بلافاصله بعد از این‌که متوجه پیشنهاد پرسپولیس شدند، به بوشهر سفر کردند و با پرداخت پول رضایتنامه قایدی که مبلغ بالایی هم نبود، توانستند رضایتنامه این ستاره را بگیرند و قایدی را به استقلال بیاورند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2owxo4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتخاب قطعی ساپینتو برای دربی