تاریخ انتشار: 1401/09/28 11:12
کد خبر: 12671

دلایل دلخوری ستاره استقلال مشخص شد

دلایل نارضایتی و دلخوری مدافع برزیلی از باشگاه استقلال مشخص شد.
دلایل دلخوری ستاره استقلال مشخص شد

در آستانه دربی ۹۹ وکیل رافائل سیلوا، مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال با ارسال نامه اخطار به باشگاه ضمن تاکید بر علاقه‌مندی این بازیکن برای حل و فصل دوستانه موضوع، به مدیران استقلال برای پرداخت مطالبات این بازیکن فرصت ۱۰ روزه داده است، مهلتی که از ۲۳ آذر اغاز شده و تنها چند روز از آن باقی مانده است.

اما دلیل دلخوری این مدافع برزیلی از استقلال چیست؟ بر اساس جزئیات اشاره شده در متن اخطاریه به باشگاه استقلال اخطار برای تخلیه خانه و طلب ۱۱۴ هزار دلاری سیلوا دلیل این نارضایتی اعلام شده است.

در این نامه آمده است: به عنوان حسن نیت شما، از شما انتظار داریم بلافاصله مبلغ ۱۱۴۶۸۲ دلار آمریکا (یکصد و چهارده هزار و ششصد و هشتاد و دو دلار آمریکا) و همچنین ۶ ماه اول قرارداد اجاره را پرداخت کنید. از بازیکن و هزینه ۲ ماه اول، همانطور که قبلاً توسط موجر درخواست شده است. پس از انجام پرداخت‌ها، از باشگاه می‌خواهیم یک نسخه از انتقال سریع بانکی را برای ما ارسال کند.

در نهایت، بدینوسیله مجدداً تأکید می‌کنیم که بازیکن هیچ گونه پرداخت دیگری از پاداش خود را به یورو نمی‌پذیرد و تمام پرداخت‌های بعدی باید به دلار آمریکا همانطور که در اولین قرارداد استخدامی و قرارداد استخدام ذکر شده است، انجام شود.

علاوه بر این، با وجود اینکه بازیکن اخیراً اخطاریه‌ای مبنی بر تخلیه آپارتمان خود دریافت کرده و بلافاصله در مورد این موضوع تأسف بار و نقض قراردادی به شما اطلاع داده است، هنوز اجاره بازیکن را پرداخت نکرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zlnn4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم مهم ستاره استقلال برای فصل آینده