تاریخ انتشار: 1401/10/01 03:15
بیانیه باشگاه نفت درباره تغییرات کادر فنی؛
کد خبر: 12573

درخواست برای ادامه حضور مهاجری در MIS

مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان امید دارد پاسخ اعتماد به مربی جوان، بومی و آینده‌دار خود، آقای «ابراهیم اشکش» را با کسب نتایج درخشان بگیرد.
درخواست برای ادامه حضور مهاجری در MIS

باشگاه فرهنگی ورزشی «نفت مسجدسلیمان» با انتشار بیانیه‌ای، درباره تغییر و تحولات در کادرفنی این تیم، توضیحاتی ارائه داد. در این بیانیه آمده است؛

بدون تردید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، یکی از سرمایه‌های اصلی شهر اولین‌ها و دلخوشی بزرگ مردم شریف خوزستان است.

با این اوصاف آنچه در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تا اینجا به نفت گذشته، نتوانسته انتظارات هواداران شریف این خطهٔ فوتبال‌خیز را فراهم آورد.

در شرایط کنونی همگی نیک می‌دانیم چیزی که تیم فوتبال‌مان را به این‌جا رسانده و از حیث نتیجه‌گیری به نقاط پایین جدول چسبانده، بحث فنی نبوده است؛ چه اینکه آنچه بر تیم نفت در هفته‌های ابتدایی گذشت مؤید تلاش کتمان‌ناپذیر کادر فنی و در رأس آن «رضا مهاجری» بود، تیمی که حتی در حضور ابرقدرت‌های مالی لیگ، صدر جدول را هم برای اولین بار در تاریخ فوتبال مسجدسلیمان، لمس کرد.

با این حال شرایط به گونه‌ای پیش رفت که هیأت‌مدیره باشگاه به درخواست سرمربی خودش پاسخ مثبت بدهد، مربی‌ای که بدون تردید همین حضور این‌چنینی در لیگ برتر را مدیون او هستیم. «رضا مهاجری» از سرمربیگری تیم فوتبال «نفت مسجدسلیمان» استعفا کرد و تلاش ما برای حفظ ایشان بی‌نتیجه بود، لکن در جلسات فشرده و متعدد از او درخواست کردیم تا به عنوان «مدیر فنی» در کنار تیمی که خودش ساخته، بماند.

کادر مدیریتی باشگاه نفت مسجدسلیمان امید دارد پاسخ اعتماد به مربی جوان، بومی و آینده‌دار خود، آقای «ابراهیم اشکش» را با کسب نتایج درخشان گرفته و شادی بی حد و حصر مردم شریف خوزستان، ارمغان این اعتماد باشد.

در پایان اطمینان داریم آنچه باعث رشد، پیشرفت و قدرتنمایی تیم «نفت مسجدسلیمان» خواهد شد، همدلی همه ارکان استانی چه در ردهٔ مدیریتی و چه فنی است؛ چیزی که امید داریم در کمال آرامش به آن رسیده و فوتبال مسجدسلیمان را به جایگاه اصلی‌اش بازگردانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ygy4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجری به دنبال تحقق رویاها / یحیی فقط صدر جدول را می‌خواهد
اختصاصی/ نفت‌ مسجد سلیمان - پرسپولیس؛