تاریخ انتشار: 1401/10/01 19:18
کد خبر: 12556

پایان خنده‌های ریکاردو ساپینتو (عکس)

دو امتیاز از دست استقلال پرید و این تیم بهترین فرصت را برای صدرنشینی در لحظات پایانی دربی از دست داد.
پایان خنده‌های ریکاردو ساپینتو (عکس)

ریکاردو ساپینتو پیش از دربی و در کنفرانس خبری به صراحت گفت؛ پرسپولیس تیمی است که روی ضربات ایستگاهی خوب کار می کند و ما باید مراقب باشیم که پرسپولیس روی این ضربات ما را سورپرایز نکند. دقیقا همین اتفاق هم رخ داد و پرسپولیس در ضربات ایستگاهی دو بار دروازه استقلال را باز کرد. گل دوم پرسپولیس آب سردی بر پیکره ریکاردو ساپینتو و تیمش بود چرا که موجب شد استقلال 3 امتیاز را پس بدهد و با یک امتیاز میدان را ترک کند.

 

اگر چه به باور سرمربی تیم استقلال نتیجه این بازی چهره تیم قهرمان نیست اما کاملا پیداست هنوز از فرصتی که تیمش در دقایق پایانی دربی از دست داد، ناراحت است. در دو روز اخیر ریکاردو ساپینتو در تمرین استقلال یک بار هم لبخند نزده؛ در حالی که عادت کرده بودیم هر روز در تمرین استقلال چند تصویر خندان از سرمربی تیم استقلال ببینیم. هم چنین شوخی و خنده هایی که با بازیکنان براه می انداخت.

 

ریکاردو ساپینتو

 

استقلالی ها در آستانه سال نو میلادی نتوانستند هدیه خوبی به سرمربی تیم خود بدهند. البته که فوتبال ادامه دارد. ریکاردو ساپینتو و استقلال چاره ای ندارد که به این مبارزه دهند. به خصوص که 18 هفته پایان مسابقات باقی مانده و استقلال با وجود تعویض برد با تساوی در دربی هنوز یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر به حساب می آید.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3elza4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساپینتو و شوکی که خیلی زود از بین رفت/ ماجرای یک خبر بد چه بود؟

انتقام ژنرال یا گذر از اولین خودی سخت ساپینتو؟!
اختصاصی/ گل‌ گهر سیرجان - استقلال؛