تاریخ انتشار: 1401/10/02 14:53
کد خبر: 12531

مطهری: برای بازی با هوادار آماده‌ایم/ مسئولیت شکست‌ها با من است

سرمربی نساجی می‌گوید تیمش برای مصاف با تیم فوتبال هوادار آماده است.

مطهری: برای بازی با هوادار آماده‌ایم/ مسئولیت شکست‌ها با من است

حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل هوادار در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ ما بازی قبلی خود را به یک شکل عجیب و غیرمنتظره‌ای واگذار کردیم. سعی کردیم این شکست را فراموش کنیم و خود را آماده بازی پیش رو کردیم. همه بازی‌های لیگ، سخت و فشرده است. تلاش می‌کنیم بازی قابل قبولی را ارائه دهیم. بازیکنان من نشان دادند که توانمند هستند. از آن‌ها می‌خواهم که خودشان باشند و بازی قابل قبولی ارائه دهند و از فوتبال خود لذت ببرند. خودمان را از هر نظر برای بازی پیش رو آماده کرده‌ایم.

او درباره تعطیلات رقابت‌های لیگ برتر گفت:‌ تعطیلات همیشه به ضرر فوتبال است. کسانی که فوتبال را جدی دنبال می‌کنند، می‌دانند که این تعطیلات به نفع فوتبال نیست. این چیزی بوده که همه تیم‌ها درگیر بوده‌اند. در مورد مسائل حاشیه‌ای هم ما مشکلی نداریم.

مطهری درباره فشارهای موجود در اردوهای برگزار شده تیمش و مصدومیت محمد مهدی نظری و شاهین طاهرخانی گفت: نمی‌دانم کدام کارشناس درباره فشار صحبت کرده است. ما در ترکیه بازی‌های خوبی انجام دادیم. بالاخره پیش می‌آید که ما در چند بازی مشکل داشته باشیم و این هم به من برمی‌گردد. در مورد مصدومیت‌ها هم باید بگویم این مسائل در فوتبال وجود دارد و امیدوارم که این بازیکنان سلامتی خود را به دست بیاورند.

سرمربی نساجی درباره بازگشت هواداران به استادیوم خاطرنشان کرد: هواداران نساجی واقعا ویژه هستند و دست تک به تک‌شان را می‌بوسم. آن‌ها یک روحیه خوب به تیم تزریق می‌کنند و انرژی مثبت‌شان را در همه جا گرفتیم. امیدوارم با نتایج خود دل‌شان را شاد کنیم. ما نهایت تلاش خود را می‌کنیم که بهترین باشیم. من همیشه سعی کردم جواب اعتماد افرادی که به من اعتماد کردند را بدهم. مدل مربی‌گری و مدل زندگی من این  است که انسان خوب و وارسته‌ای باشم و یک مربی خوب برای شاگردانم باشم. دوست دارم در ۲۰-۱۰ سال آینده، افراد مختلف به جای اینکه درباره جام‌های کسب شده من صحبت کنند، درباره انسانیت و اخلاق من صحبت کنند.

او درباره شرایط احمد موسوی در نساجی گفت: احمد بازیکن بزرگی است و در تیم‌های بزرگی بازی کرده است. ما باید این بازیکن را کمک کنیم که شرایط خوب خود را به دست بیاورد. در بازی قبلی تیم ما بد بود و مقصر این بد بودن هم حمید مطهری است.

سرمربی نساجی درباره رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت:‌ جام جهانی بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی دنیا است. آرزو داشتم تیم ملی به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند. سالی بود که می‌شد تیم ملی به دور بعدی صعود کند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. من برزیل و ایتالیا را واقعا دوست دارم. برزیل هم یک تیم توانمند بود و سازمان دفاعی خوبی داشت و در آن بازی هم آن اتفاق رخ داد اما برزیل برای من همیشه برزیل است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dkaj2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی نساجی مقابل نماینده آلبانی