تاریخ انتشار: 1401/10/08 00:31
کد خبر: 12322

فرصت طلایی استقلال برای قهرمانی

تقابل مستقیم گل‌گهر و پرسپولیس این فرصت برای استقلال فراهم می‌کند که در پایان هفته چهاردهم صدرنشین شود.
فرصت طلایی استقلال برای قهرمانی

تیم فوتبال استقلال تهران پس فردا از چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر در آزادی میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود.

آبی‌ها که با برتری مقابل صنعت نفت در آبادان 26 امتیازی شدند و به رده دوم جدول در شرایط امتیازی برابر با پرسپولیس صدرنشین رسیدند، این فرصت را دارند تا با برتری برابر مس رفسنجان به تنهایی به صدر جدول رسیده و حتی این رتبه را در پایان هفته هم حفظ کند.

آبی‌های تهران که در دوبازی آخر خود برابر مس به برتری رسیده‌اند، با توجه به بازی دو رقیب دیگرش در صدر جدول یعنی پرسپولیس و گل‌گهر، این شانس را دارند تا در صورت کسب سه امتیاز مقابل شاگردان ربیعی، حداقل 24 ساعت به صدر جدول تکیه بزنند اما اگر هر نتیجه دیگری جز پیروزی پرسپولیس در آن مسابقه حاصل شود، شاگردان ساپینتو صدرنشین لیگ در پایان هفته چهاردهم خواهند بود تا به این ترتیب در موقعیت کسب قهرمانی نیم‌فصل قرار بگیرند.

عنوانی که تشریفاتی بودن آن بر کسی پوشیده نیست اما روحیه‌ای که به یک تیم با کسب این عنوان تزریق می‌شود هم قابل کتمان نیست.

گفتنی است، در حال حاضر پرسپولیس و استقلال هرکدام با 26 امتیاز از سیزده مسابقه در رده‌های اول و دوم جدول قرار گرفته‌اند و گل‌گهر با یک بازی و دو امتیاز کمتر نسبت به صدرنشین، با تفاضل کمتر نسبت به سپاهان در رده چهارم جدول قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ykpm2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری/خبر خوش برای استقلالی‌ها؛ یکی از مصدومین برگشت