تاریخ انتشار: 1401/10/10 19:10
کد خبر: 12235

مورایس: پیکان نظم دفاعی خوبی داشت/ نمی‌توانم درباره نقل و انتقالاتمان صحبت کنم

سرمربی سپاهان پس از شکست تیمش مقابل پیکان از سازماندهی دفاعی پیکان تمجید کرد.

مورایس: پیکان نظم دفاعی خوبی داشت/ نمی‌توانم درباره نقل و انتقالاتمان صحبت کنم

ژوزه مورایس پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: بازی خوبی بود و هر دو تیم برای برد آمده بودند. وقتی بازی‌ها با این تعادل دنبال شود، اولین موقعیت گلزنی بسیار مهم خواهد بود تا روند بازی را تغییر کند. اولین موقعیت برای ما بود اما با این حال تیم پیکان در خارج از محوطه خودش دفاع می‌کرد. نشان دادند که انگیزه خوبی دارند تا بازی را حفظ کنند.

او ادامه داد: ما در شروع بازی خوب بودیم و می‌توانستیم باز هم فرصت گلزنی برای خودمان ایجاد کنیم. پیکان از فرصتش استفاده کرد و پس از اینکه روی ما فشار آوردند به گل رسیدند. به آن‌ها تبریک می‌گویم و این فوتبال است. بازی خوبی بود و برای گلزنی فرصت داشتیم اما از این فرصت نتوانستیم استفاده کنیم.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: ما موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و از این نظر مثل بازی قبل بودیم و تنوع تاکتیکی داشتیم. بازی ما به همین صورت است و فرشاد هم در ابتدای بازی توانست یک موقعیت خلق کند و یک موقعیت دیگر هم داشتیم که به مغانلو رسید. موقعیت‌هایمان از دست رفت اما فوتبال همین است. پیکان نظم و سازماندهی دفاعی خوبی داشت و نشد ببریم. آن‌ها دو مهاجم خوب داشتند و هافبک‌هایشان به خوبی حمایت می‌کردند اما به هر حال بازی همین است و باید بپذیریم.

او درباره لیست ورودی و خروجی تیمش در نیم فصل گفت: در پنجره نقل و انتقالات با بالا و پایین‌هایی مواجه خواهیم بود. برخی از بازیکنان ممکن است باشند یا نباشد و ما هم باید توجه کنیم و ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد اما چیزی که وجود دارد این است که نمی‌توانیم به صورت عمومی آن را اعلام کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3krma4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست عجیب سپاهان مقابل پیکان/ استقلال و پرسپولیس نفس راحت کشیدند!

مورایس: حیف که از موقعیت‌ها استفاده نکردیم
پرسپولیس با هوش و با استراتژی بود؛