تاریخ انتشار: 1401/10/10 19:35
کد خبر: 12234

فرار بزرگ پرسپولیس به صدر با شکست رقیب مستقیم

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران دو بر صفر برابر گل‌گهر به برتری رسید.

 فرار بزرگ پرسپولیس به صدر با شکست رقیب مستقیم

 در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی میزبان پرسپولیس  بود که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

گل‌گهر صفر – پرسپولیس ۲

گل: محمد عمری در دقیقه ۵۳ و سینا اسدبیگی در دقیقه ۸۰ برای پرسپولیس

کارت زرد: رضا شکاری در دقیقه ۱۴، شایان مصلح در دقیقه ۳۶، امین قاسمی‌نژاد دقیقه ۶۰ و علیرضا علی‌زاده در دقیقه ۶۹ از گل‌گهر و سینا اسدبیگی در دقیقه ۲۶ از پرسپولیس

کارت قرمز: -

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر(۳۹ وحدت هنانوف)، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری و وحید امیری

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، مسیح زاهدی، شایان مصلح (۴۶ علیرضا آرتا)، مهدی تیکدری، امین پورعلی (۵۷ محمد خدابنده‌لو)، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری (۵۷ اریک بانیاما)، رضا شکاری (۴۶ امین قاسمی‌نژاد)، مرتضی تبریزی (۷۲ یونس شاکری)، کی‌روش استنلی

نیمه نخست

در دقیقه ۹، بعد از بعد ارسال بلند بازیکنان گل‌گهر به درون محوطه جریمه پرسپولیس، مرتضی تبریزی پس از برخورد با علی نعمتی نقش بر زمین شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. در ادامه امین  پورعلی پشت توپ قرار گرفت اما ضربه او را بیرانوند مهار کرد.

در دقیقه ۲۰، روی یک ارسال کرنر توپ روی سر گولیسانی فرود آمد اما ضربه سر این بازیکن با دخالت محسن فروزان راهی کرنر شد.

در دقیقه ۴۵، روی یک حرکت از سمت راست و پاس  رو به عقب، توپ درون محوطه جریمه گل‌گهر به هنانوف رسید اما شوت این بازیکن با اختلاف زیادی از بالای دروازه  راهی اوت شد.

گل: در دقیقه ۵۰، محمد عمری پشت محوطه جریمه گل‌گهر صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد و گل اول پرسپولیس به ثمر رسید.

در دقیقه ۷۱، روی پاس مرتضی تبریزی، کی‌روش استنلی فرصت بسیار خوبی برای شوت‌زنی داشت  اما توپ او با فاصله زیادی راهی اوت شد.

گل: در دقیقه ۸۰، پرسپولیسی‌ها صاحب ضربه کرنر شدند و در ادامه با ارسال توپ روی دروازه گل‌گهر بانیاما توپ را برگرداند و در ادامه سینا اسدبیگی پشت محوطه جریمه گل‌گهر به توپ رسید و با یک شوت سرضرب دروازه گل‌گهر با باز کرد.

در دقیقه ۹۴، تیکدری پشت محوطه جریمه گل‌گهر صاحب توپ شد و بای یک شوت زیبا دروازه را هدف قرار داد اما توپ او را بیرانوند راهی کرنر کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jqdk2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس در دیدار با گل گهر تلفات می دهد ؟ خطر محرومیت بیخ گوش 5 پرسپولیسی