تاریخ انتشار: 1401/10/10 20:07
کد خبر: 12231

مطهری: پرسپولیس نه، از برد تراکتور لذت می‌برم

سرمربی نساجی می گوید من کلا آدم مشورت پذیری هستم و این را یاد گرفته ام. چون اعتقاد دارم چهار تا چشم بهتر از دو تا چشم است.
مطهری: پرسپولیس نه، از برد تراکتور لذت می‌برم

 حمید مطهری پس از پیروزی برابر تراکتور در نشست خبری حاضر شد. او در ابتدای صحبت هایش با تشکر از اصحاب رسانه گفت: می خواهم خسته نباشید و خدا قوت به شما عزیزان بگویم که با کمترین دستمزد، بیشترین زحمت را می کشید. یکی از دلایلی که من در نشست های خبری هیچ موقع غیبت نکردم، احترام به شما عزیزان است. چون می دانم کار سختی دارید و با تمام وجود تلاش می کنید.

او درباره بازی نیز ادامه داد: یک بازی فوق العاده تاکتیکی بود. تراکتور تیم قابل احترامی است و فوتبال خوبی بازی می کند. دیدار با این تیم سخت است. طبق برنامه ریزی که کرده بودیم، خدا را شکر توانستیم به این تیم ضربه بزنیم. مدل تاکتیکشان را می دانستیم که باید چکار کنیم. در نیمه دوم با تغییر تاکتیک حریف، ما نیز تغییراتی را در تیممان انجام دادیم.

سرمربی نساجی ادامه داد: یک فوتبال خیلی خوب را انجام دادیم. در انتقال ها فوق العاده عمل کردیم. همیشه گفته ام که شگرد تیم من استفاده از هاف اسپیس است. گل اولمان را زدیم و عین فیلمی بود که دیشب به بچه هایم نشان داده بودم. به تک تک بازیکنان افتخار می کنم. قبل از بازی نیز در نشست خبری گفته بودم که به آنها می بالم، آنها جنگجو هستند و یک بازی سراسر تاکتیکی بود. از بچه هایم تشکر می کنم و این پیروزی را به هواداران تقدیم می کنند که متأسفانه در ورزشگاه حضور ندارند.

 

مطهری درخصوص اینکه در کنار زمین از دستیارانش مشورت می گیرد، گفت: من کلا آدم مشورت پذیری هستم و این را یاد گرفته ام. چون اعتقاد دارم چهار تا چشم بهتر از دو تا چشم است. همکاران من همگی فوتبالیست های بزرگی بوده اند و از نظراتشان استفاده می کنم چون آدم تک محوری نیستم. مسعود شجاعی به عنوان بزرگ تیم، هر نقطه نظری دارد با من در میان می گذارد. من آدمی هستم  که از مشورت ها کمک می گیرم و به این افتخار می کنم.

او در مورد اینکه تراکتور در 20 دقیقه اول عملکرد بهتری داشت، گفت: من این را قبول دارم. در صحبت هایم عرض کردم که تراکتور یک تیم سازماندهی شده است و یک سرمربی باکلاس اسپانیایی دارد. بنابراین آن فرم بازی، دستور تاکتیکی ما نبود و فشار بازی باعث شد تا تیم ما عقب بنشیند. این نتیجه چیزی از ارزش های تراکتور کم نمی کند و تیم خیلی خوبی هستند و فشار آنها باعث عملکرد ما در آن 20 دقیقه شد.

سرمربی نساجی درخصوص اینکه آنها بهترین عملکرد نساجی در نیم فصل اول را به ثبت رسانده اند، گفت: من همیشه به بچه هایمان نیز گفته ام فوتبال قابل احترامی را انجام دهند و نتایج آبرومندی کسب کنند. بازیکنان ما در این فصل فوق العاده کار کرده اند و این چیزی نیست جز ذهن. من همیشه به آنها گفته ام می خواهم ذهن های برنده خواه داشته باشند و ذهن یک چیزی زمان بر است. اینطور نیست که شما آن را تزریق کنید و تیمتان اوج بگیرد.

او ادامه داد: با شرایطی که ایجاد کرده ام، خودشان را هماهنگ و آداپته می کنند. می دانند از بازی چه می خواهیم. در یکی دو بازی نیز پیش آمد که روز خوبمان نبود، مثل بازی با نفت آبادان. ولی امتیازمان می توانست بیشتر از این باشد. باعث افتخار است که این امتیازات را جمع کرده ایم ولی سعی می کنم همواره آینده را نگاه کنیم. به این فکر نمی کنیم که بهترین نتایج چند سال اخیر را در نیم فصل گرفته ایم. کار ما در پایان فصل نمود پیدا می کند. باید در آنجا امتیازات بیشتری جمع کنیم. من به تیمم و بازیکنان افتخار می کنم.

مطهری درخصوص داوری بازی نیز گفت: به نظر من آقای راکی قضاوت ایده آلی داشتند و خیلی خوب سوت زدند و در صحنه ها حضور داشتند. ولی متأسفانه کمک های ایشان در چند صحنه اشتباهات خیلی فاحشی داشتند و منجر به این شد که من در یک صحنه به کمک داور اعتراض کنم و نظر ایشان عوض شد. من از روی نیمکت دیده بودم و تعجب کردم که کمک چرا ندید ولی آقای راکی فوق العاده سوت زدند.

سرمربی نساجی درباره حامد شیری نیز اظهار داشت: او به عنوان کاپیتان نقشش را در تیم خود ایفا می کند. انجام 300 بازی را نیز به او تبریک گفتم و عرض کردم من را به یاد سیدجلال در پرسپولیس می اندازد. علیرضا حقیقی امروز یکی، دو توپ فوق العاده را مهار کرد. او در زمان حساس به تیم کمک می کند. یا اکبر صادقی حرفه ای است. حالا اسم آوردم، باید همه را بگویم: مهرداد عبدی، کریم اسلامی، علی شجاعی، صابر حردانی که دیدید چقدر پرانرژی بازی کرد. علیرضا ابراهیمی یا بازیکنان تعویضی. من به تیمم افتخار می کنم. ببخشید که من اسم آوردم. احمد موسوی را من اضافه کردم، خیلی ها به من انتقاد کردند. شما بازی با هوادار و این دیدار را نگاه کنید که او چگونه عمل کرد. به همه اعضای تیم افتخار می کنم که به معنای واقعی یک تیم هستیم.

او در پایان و در پاسخ به سوالی درباره دیدار با پرسپولیس گفت: اجازه دهید من از پیروزی برابر تراکتور لذت ببرم. نمی خواهم درباره آن بازی صحبت کنم و می دانید که پرسپولیس برای من تیمی قابل احترام است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dk6m2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس در دیدار با گل گهر تلفات می دهد ؟ خطر محرومیت بیخ گوش 5 پرسپولیسی