تاریخ انتشار: 1401/10/14 15:41
این بازی برای هواداران و باشگاه اهمیت دارد
کد خبر: 12101

خمس: استقلال یکی از بهترین تیمهای لیگ ایران است

نشست خبری پاکو خمس پیش از بازی استقلال در سالن نشست خبری باشگاه تراکتور برگزار می‌شود.
خمس: استقلال یکی از بهترین تیمهای لیگ ایران است

 پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با استقلال حضور یافت و در حالی که خبرنگاران هم استقبال چندانی از کنفرانس مطبوعاتی او نداشتند، به سوالات  آنها پاسخ داد.

او در ابتدای صحبتهایش درباره دیدار با استقلال اظهار داشت: سه بازی آنها را کامل دیدم، یک رقیب بسیار خوب و یکی از بهترین تیمهای لیگ هستند. همیشه وقتی با تیمهای بزرگ بازی میکنی باید بیشترین تلاش و بهترین کار خو درا انجام بدهی و ما میرویم بازی خوبی انجام دهیم چون این بازی برای ما و هواداران بسیار اهمیت دارد و ما می‌خواهیم بازی خوبی را انجام دهیم.

 خمس درباره مشکلات تیمش در خط حمله عنوان کرد: کار مربی این است که تیم بتواند موقعیت ایجاد کند و به بازیکنان بگوید که در این زمینه بهتر شوند. یک مربی کارش این است که تیم بتواند موقعیت خلق کند، درست پرس کند و خوب دفاع کند. مربی نمیتواند در ضربات آخر تاثیر زیاد داشته باشد، ما تمرین میکنیم اما گلزنی یک چیز استعداد و خدادادی است. اگر موقعیت گل نمی شود، باید سعی کنیم آنقدر موقعیت بسازیم تا به گل برسیم.

وی افزود: من فکر می‌کنم فردا موقعیت زیادی خواهیم داشت و امیدوارم اینطور باشد.

طبیعی است مقابل تیمهای بزرگ موقعیت کمتر باشد اما فکر میکنم تیمم این پتانسیل را دارد.

سرمربی تراکتور درباره تاثیر این بازی بر تقابل جام حذفی دو تیم گفت: تمرکز من الان روی بازی لیگ است و باید بازی به بازی جلو برویم. بعد از بازی فرصت داریم روی جام حذفی فکر کنیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36yqj4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وعده مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور به بازیکنان/ نصیرزاده: مقابل استقلال موفق خواهیم شد