تاریخ انتشار: 1401/10/14 19:59
در نقل و انتقالات کمبودها را جبران می‌‎کنیم؛
کد خبر: 12094

جواد نکونام: خوشحالم در اولین روز مدیر جدید بردیم

فولاد خوزستان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در یک بازی دشوار و خارج از خانه موفق شد آلومینیوم اراک را یک بر صفر شکست دهد.
جواد نکونام: خوشحالم در اولین روز مدیر جدید بردیم

جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان که شرایط حضور در نشست خبری پس از دیدار برابر آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک را پیدا نکرد، در گفتگویی که با سایت رسمی باشگاه انجام داده، ضمن عذرخواهی از خبرنگاران دلیل غیبت در کنفرانس مطبوعاتی را اینگونه توضیح داد: همانطور که در جریان هستید امروز تغییراتی در مدیریت باشگاه رخ داد. به همین دلیل بعد از برد تیم، مهندس رادکیا سرپرست جدید باشگاه به همراه دکتر رضایی عضو هیات مدیره در رختکن حاضر شدند تا با بازیکنان صحبت کنند. به محض اتمام جلسه قصد رفتن به کنفرانس را داشتم که فهمیدم لغو شده است.

سرمربی فولاد درباره برد در آخرین بازی نیم فصل توضیح داد: سه امتیاز مسابقه برایمان حیاتی بود. به اراک آمده بودیم تا فقط برنده باشیم. آلومینیوم در ۸ هفته گذشته تنها یک شکست داشت و طبیعا می خواست مقابل ما برنده باشد. سرمای شدید هوا عملکرد بازیکنان را تحت تاثیر قرار داد ولی بازیکنان ما دستورات تاکتیکی را به درستی انجام دادند و هوشمندانه بازی کردند. به همه بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. روز قبل از بازی شرایط بسیار بدی داشتیم و به سختی به اراک رسیدیم. بعد از لغو پروازمان، سه شنبه شب مجبور شدیم حدودا دو ساعت و نیم زمینی به آبادان برویم و سوار هواپیما شویم. ساعت یک صبح تازه بازیکنان ما در هتل مستقر شدند.

جواد نکونام ادامه داد: هر چه از فدراسیون و سازمان لیگ خواهش کردیم حداقل بازی را یک ساعت عقب بیاندازند قبول نکردند، در حالی که شرایط مان سخت بود. امیدوار بودیم حداقل آنها شرایط ما را درک کنند. همه جوره تحت فشار قرار گرفتیم و کار برایمان سخت شد. با وجود این مشکلات به زمین رفتیم و امتیاز کامل بازی را گرفتیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. فوق العاده بودند و بزرگی‌شان را نشان دادند. با وجود خستگی عالی بازی کردند. هرکس جای ما بود روز قبل از بازی مصاحبه می‌کرد ولی تمرکزمان را حفظ کردیم چون می‌دانستیم در این صورت برنده می شویم. در نهایت سه امتیاز شیرینی به دست آوردیم و آن را تقدیم به هواداران می‌کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره برکناری حمیدرضا گرشاسبی از مدیریت این باشگاه و حضور رادکیا اضافه کرد: به آقای گرشاسبی خسته نباشید می‌گویم. او تمام تلاشش را کرد و برای فولاد زحمت کشید. قدردان تلاش‌های او هستیم. آقای رادکیا هم از مدیران با سابقه فولاد است. حضور ایشان را به فال نیک می‌گیریم. خوشحالم در روز حضور مدیر جدید توانستیم سه امتیاز به دست بیاوریم.

نکونام همچنین تاکید کرد: ما در نیم فصل اول با مشکل کمبود بازیکن مواجه بودیم ولی با وجود تمام فشارها بازیکنان فولاد جنگیدند. از مجوعه تیم تشکر می‌کنم ولی باید دو برابر تلاش کنیم. انشالله در نقل و انتقالات کمبودها را جبران می‌کنیم.

سرمربی فولاد در پایان با اشاره به عملکرد داوران سابقه هم گفت: به آقای ترابیان و کمک‌هایش خسته نباشید می‌گویم. در این هوای سرد و با شرایط خاصی که زمین داشت، قضاوت بازی واقعا سخت بود ولی شاهد عملکرد خوب شان بودیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y6le3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وریا غفوری بازیکن تعویضی شده است/روزهای بد کاپیتان سابق استقلال در تیم نکونام