تاریخ انتشار: 1401/10/14 22:55
کد خبر: 12089

آلمیدا: لیگ ایران بسیار رقابتی است/ همه چیز خوب پیش می‌رود

مربی سپاهان می‌گوید همه چیز خوب پیش رفته است و باید تیمش برای پیروزی مقابل مس به میدان برود.

آلمیدا: لیگ ایران بسیار رقابتی است/ همه چیز خوب پیش می‌رود

 هوگو آلمیدا در نشست خبری پیش از بازی سپاهان مقابل مس کرمان اظهار کرد: فردا بازی سختی را در پیش داریم. مس کرمان مربی خوبی دارد و تیم خوبی است اما لیگ بسیار رقابت و باید در بهترین شرایط باشیم. برای برد مقابل مس کرمان بازی می‌کنیم. مردم از ما انتظار دارند قهرمان شویم و ما هم باید تلاش کنیم تیم را قهرمان کنیم. ما موقعیت می‌سازیم اما بالاخره این فوتبال است و بعضی وقت‌ها نمی‌توانیم گل بزنیم.

او ادامه داد: ما ۵ امتیاز با پرسپولیس فاصله داریم اما می‌توانم بگویم که همچنان شانس داریم. ما کادرفنی جدیدی هستیم و زمان نیاز داریم تا خواسته هایمان را به بازیکنان انتقال دهیم تا بازیکنان با ایده‌ های ما وقف پیدا کنند. مطمئن باشید روزهای خوبی در پیش خواهیم داشت.

مربی سپاهان درباره انتقال کریستیانو رونالدو به النصر عربستان و این‌که چنین بازیکنانی می‌تواند در لیگ ایران حضور پیدا کنند، گفت: بله امکان پذیر است چون لیگ برتر ایران رقابتی است و می‌توان از چنین بازیکنانی را در این سطح از فوتبال استفاده کرد.

آلمیدا درباره وضعیت مانوئل فرناندز و تغییرات و جدایی احتمالی برخی از بازیکنان سپاهان در نیم فصل بیان کرد: مانوئل مصدوم بود اما خیلی خوب کارش را پیش برد و این هفته به تمرینات گروهی اضافه شده است. در چند روز آینده آماده بازی می‌شود اما ما هیچوقت نمی‌دانیم چه بازیکنی مصدوم می‌شود و چه زمانی طول می‌کشد تا برگردد اما در حال حاضر همه چیز خوب پیش می‌رود. درباره تغییرات یا جدایی‌ها باید بگویم من هم بازیکن فوتبال بودم و همیشه در فصل نقل و انتقالات شایعاتی به وجود می‌آید. واقعیت این است که در تیم ما تغییر اتفاق می‌افتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qmvj2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار عجیب بهترین خط حمله لیگ؛ کم گل می‌زند!