تاریخ انتشار: 1401/10/15 12:29
کد خبر: 12068

11 بازیکن احتمالی استقلال مقابل تراکتور

تیم استقلال امروز در چارجوب رقابت‌های لیگ برتر از هفته پانزدهم مهیمان تراکتورسازی است.
11 بازیکن احتمالی استقلال مقابل تراکتور

در دومین بازی بزرگ هفته، قهرمان فصل گذشته و تیم دوم فعلی به شهر تبریز می‌رود تا مقابل تراکتور قرار بگیرد. تراکتور که از حضور هواداران پرشورش محروم است، امسال پرسپولیس را برده و بدش نمی‌آید دومین قطب تهران را هم مغلوب کند. البته بردن پرسپولیس با هدایت قربان بردیف رقم خورد و بعد از آن تراکتوری‌ها طبق معمول هر سال سرمربی خود را در میانه فصل تغییر دادند. استقلال امروز هم مثل هفته گذشته غایبان زیادی دارد اما امیدوار است تراکتور را ببرد تا فاصله‌اش با صدرنشین بیش از این نشود. اگر استقلال ببرد و پرسپولیس نبرد، حتی قهرمانی نیم‌فصل هم در دسترس ساپینتو و تیمش خواهد بود؛ عنوانی که فصل گذشته هم با مجیدی نصیب این تیم شد. جالب اینکه ۲تیم استقلال و تراکتور یک هفته دیگر هم باید دوباره مقابل هم قرار بگیرند و این بار در جام حذفی به مصاف یکدیگر بروند.

اما کادر فنی استقلال برای این دیدار به احتمال فراوان از نفرات زیر در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد:

نیم فصل نخست نیز با این دیدار به پایان می‌رسد اما سرمربی پرتغالی هیچ تصمیمی برای تغییر در دروازه تیمش ندارد و سیدحسین حسینی امروز نیز به مانند کل فصل، وظیفه حراست از قفس توری آبی‌ها را دارد.

با مصدومیت غلامی و مرادمند، آبی‌ها چاره‌ای جز استفاده همزمان از سیلوا و یزدانی ندارند. دو مدافع بلند قامت استقلال امروز نیز از ابتدا برای تیمشان به میدان می‌روند.

ساپینتو می تواند از چند طرح و نقشه برای سمت راست و چپ تیمش استفاده کند. با این حال، تصور می شود که صالح حردانی با پشت سر گذاشتن دوران محرومیت، امروز در سمت راست خط دفاعی به میدان برود و سلمانی نیز همچون گذشته، مدافع چپ آبی‌ها باشد.

روزبه چشمی که این روزها به مهره‌ای مهم در خط میانی تیمش تبدیل شده است، امروز نیز در کنار مهدی مهدی‌پور جنگ سختی در مرکز میدان با هافبک‌های تراکتور خواهد داشت. سعید مهری نیز پس از بازگشت از محرومیت، جلوتر از این نفرات بازی می‌کند.

کوین یامگا که آخرین گل استقلال را در آبادان به ثمر رسانده، نسبت به بازی با مس رفسنجان، یک خط جلوتر آمده و در پست وینگر راست بازی خواهد کرد. مهدی قایدی نیز که در پی شکستن طلسم ناکامی‌هایش است، در سمت دیگر خط حمله انجام وظیفه می‌کند.

احتمال می‌رود که ساپینتو تصمیم به تغییرات در نوک خط حمله تیمش بگیرد و محمد محبی به عنوان مهاجم برای استقلال بازی کند تا ارسلان مطهری پس از چند دیدار، نیمکت‌نشین شود.

ترکیب احتمالی استقلال:

سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، کوین یامگا، مهدی قایدی و محمد محبی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wvbv2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



احتمال لغو دیدار تراکتور - استقلال/ فعلا یک ساعت تاخیر!