تاریخ انتشار: 1401/10/15 18:42
کد خبر: 12050

سپاهانی‌ها با ۲ گل مس کرمان را بدرقه کردند

بازی تیم‌های سپاهان اصفهان و مس کرمان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه ۲ بر صفر به سود زردپوشان اصفهانی خاتمه یافت.
سپاهانی‌ها با ۲ گل مس کرمان را بدرقه کردند

دیدار 2 تیم سپاهان و مس کرمان از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15 در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان آغاز شد.

سپاهان این دیدار را با ترکیب پیام نیازمند،محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، مسعود ریگی، سید محمد کریمی، امید نورافکن، محمد علی‌نژاد، فرشاد اجمدزاده، شهریار مغانلو آغاز کرد.

فرزاد حسین‌خانی نیز مس را با ترکیب حسین شهریاری، امیرحسین عسگری، سید محمدستاری، سیدجلال عبدی، مهدی ناظمی، جرج بورا، محمد قاسمی‌نژاد، علیرضا قادری، محمدصالح محمدی امیرحسین بهزادی و شروین بزرگ به زمین فرستاد.

سپاهان این دیدار را تهاجمی آغاز کرد و بازیکنان این تیم تلاش می‌کردند تا با پاسکاری‌های متوالی کنترل بازی را به دست گرفته و به مرور برتری خود را به تیم مس القا کنند.

امید نورافکن در دقیقه 2 بازی پشت دروازه مس صاحب موقعیت شوت‌زنی شد اما ضربه آرام این بازیکن قدرت لازم را نداشت و دروازه‌بان مس توپ را به راحتی دفع کرد.

مس کرمان در دقیقه 5 بازی پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب یک ضربه آزاد شد اما پیام نیازمند توپ ارسالی مسی‌ها را دفع کرد.

در دقیقه 6 بازی سپاهانی‌ها از جناح چپ صاحب یک ضربه کرنر شدند و احمدزاده توپ را با ارسال عالی روی دروازه مس فرستاد و مغانلو با ضربه سر گل اول سپاهان را به ثمر رساند.

در دقیقه 11 بازی رامین رضاییان از جناح راست حرکتی را آغاز کرد و توپ را با ارسال بلندی به محوطه جریمه مس فرستاد که برگشت داده شد و در ادامه توپ برگشتی به زکی‌پور رسید و ارسال زکی‌پور روی سر مغانلو ننشست و مدافعان مس توپ را سراسیمه به بیرون فرستادند.

در دقیقه 15 بازی حسین شهریاری، دروازه‌بان مس از ناحیه زانو دچار مصدوم و حسین‌خانی ناچار شد این بازیکن را تعویض کند و آرمان شهدادنژاد را به میدان فرستاد.

در دقیقه 23 بازی مسعود ریگی پشت محوطه جریمه در موقعیت شوت‌زنی قرار گرفت و شوت محکم این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 27 بازی توپ ارسالی مسی‌ها به محوطه جریمه سپاهان، به شروین بزرگ رسید و مهاجم مس در موقعیت شوت‌زنی قرار داشت اما کمک داور آفساید اعلام کرد.

در دقیقه 29 بازی اجمدزاده از جناح چپ روی ضربه کرنر توپ را به محوطه جریمه مس فرستاد و ضربه سر چکشی مغانلو، پس از برخورد با زمین در آستانه گل شدن بود اما شهدادنژاد با واکنش عالی توپ را دفع کرد.

در اواسط نیمه نخست بازی از تب و تاب افتاد و بیشتر به درگیری‌های میانه میدان و کورس بازیکنان دو تیم بر سر تصاحب توپ سپری شد. سوت‌های مداوم داور و مصدومیت شهریاری باعث شد تا بازی از سرعت و هیجان دقایق ابتدایی دور شود.

بازیکنان مس در دقیقه 35 بازی توپ را روی دروازه سپاهان ارسال کردند که به وسیله مدافعان سپاهان برگشت داده شد و در ادامه به محمدصالح محمدی رسید و شوت پرقدرت وفنی این بازیکن توسط نیازمند به کرنر فرستاده شد.

در دقیقه 40 بازی شهریار مغانلو از اشتباه مرگبار مدافعان مس نهایت استفاده را برد و با یک پاس در عمق علی‌نژاد را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان مس قرارداد و علی‌نژاد با یک ضربه فنی گل دوم سپاهان را به ثمر رساند.

در دقیقه 45 بازی محمد علی‌نژاد در محوطه جریمه مس صاحب فرصت شوت‌زنی شد و شوت پرقدرت این بازیکن با فاصله زیادی به بیرون رفت.

در دقیقه 47 بازی ارسال کرنر احمدزاده روی دروازه مس، با ضربه سر دانشگر وارد دروازه مس شد شد اما داور خطای مدافع سپاهان را اعلام و گل را مردود کرد.

داور چهارم در پایان نیمه نخست 5 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و وقت‌‌های تلف شده این بازی بدون اتفاق خاصی به پایان رسید و سپاهان این نیمه را با پیروزی 2 بر صفر به رختکن رفت.

 نیمه دوم این دیدار با 2 تعویض هم‌زمان مس کرمان شروع شد سرمربی مس سامان تورانیان و امین کاظمیان به جای قاسمی‌نژاد و امیرحسین بهزادی به میدان فرستاد.

در دقیقه 49 بازی رامین رضاییان از جناح راست توپ را به شکل کوتاهی به محوطه جریمه مس ارسال کرد و مدافعان مس توپ را با دفع ناقصی به کرنر فرستادند. رضاییان ضربه کرنر را به شکل بلند روی دروازه مس فرستاد اما ضربه سر احمدزاده به شکل بلندی به بیرون رفت.

سپاهان در دقیقه 53 صاحب یک ضربه آزاد شد و نورافکن توپ را به شکل تند و تیزی به محوطه جریمه مس فرستاد اما ضربه سر احمدزاده به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

در دقیقه 57 بازی بازیکنان مس از جناح راست سپاهان صاحب یک ضربه اوت شدند و ارسال بلند مسی‌ها به محوطه جریمه سپاهان با ضربه سر جرج بورا همراه شد اما در نهایت توپ به بیرون رفت.

در دقیقه 61 بازی محمد علی‌نژاد با یک پاس عرضی توپ را برای نورافکن کاشت و هافبک سپاهان را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد اما شوت زمینی و پرقدرت نورافکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در اواسط نیمه دوم بازی باز هم از تب و تاب افتاد و توپ با پاس‌های اشتباه بین بازیکنان دو تیم رد و بدل می‌شد و اکثر حملات دو تیم زهر و دقت لازم را نداشت.

در دقیقه 71 بازی مورایس دست به 2 تعویض هم‌زمان زد و یاسین سلمانی، جلال علی‌محمدی به جای نورافکن، محمد کریمی به بازی آمدند.

در دقیقه 73 آریا یوسفی با یک حرکت انفرادی در محوطه جریمه سعی در ارسال پاس در عرض داشت که شهدادنژاد توپ بلوکه شده این بازیکن را مهار کرد.

در دقیقه 74 یاسین سلمانی توپ را به شکل مورب به محوطه جریمه مس ارسال کرد اما احمدزاده به توپ نرسید و این موقعیت هم از دست رفت.

آریا یوسفی در دقیقه 76 با یک پاس عمقی توپ را به شهریار مغانلو رساند اما داور آفساید این بازیکن را اعلام کرد.

در دقیقه 87 بازی رامین رضاییان از جناح رست به محوطه جریمه مس نفوذ و توپ را به شکل کوتاه برای مغانلو ارسال کرد اما مهاجم سپاهان به توپ نرسید و موقعیت از دست رفت.

سپاهان در دقیقه 93 از جناح چپ صاحب یک ضربه کرنر شد و ارسال خطرناک رضاییان به روی دروازه شهدادنژاد، توسط مدافعان مس به کرنر رفت. آریا یوسفی این بار ضربه کرنر را به روی دروازه مس فرستاد اما کرمانی‌ها توپ را برگشت دادند.

بازی در ادامه موقعیت خاصی نداشت و بازیکنان سپاهان در پایان 95 دقیقه بازی موفق شدند که تیم مس کرمان را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27oed4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آلمیدا: لیگ ایران بسیار رقابتی است/ همه چیز خوب پیش می‌رود