تاریخ انتشار: 1401/10/17 16:48
کد خبر: 11996

عضوهیات مدیره استقلال: از نتایج اصلا راضی نیستیم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال شایعات مطرح شده درباره نیمکت این تیم را رد و اعلام کرد در جلسه روز یکشنبه در خصوص تیم تصمیم گیری خواهد شد.
عضوهیات مدیره استقلال: از نتایج اصلا راضی نیستیم

 شکست استقلال مقابل تراکتور در تبریز سبب شده تا شایعات زیادی پیرامون نیمکت این تیم به وجود بیاید. اگرچه مسئولان استقلال هنوز تصمیمی درباره وضعیت کادرفنی اتخاذ نکرده اند اما گفته می شود ممکن است در جلسه یکشنبه(فردا) اتفاقاتی رخ بدهد.

حجت کریمی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با بخش خبری شبکه سوم سیما در این خصوص بیان کرد: روز یکشنبه جلسه ای را خواهیم داشت و راجع به مشکلاتی که به وجود آمده، تصمیم خواهیم گرفت.

او درباره شایعه اختلاف میان فتح‌الله‌زاده و ساپینتو گفت: هیچ مشکلی بین سرمربی و مدیرعامل وجود ندارد. این خبرهایی که منتشر شده و گفته شده جلسه ای برگزار شده است، درست نیست. اصلا جلسه ای برگزار نشده است.

عضو هیات مدیره استقلال افزود: از نتایج به دست آمده اصلا راضی نیستیم؛ چراکه هیات مدیره تمام امکانات را در اختیار تیم مدیریتی قرار داده است. متاسفانه از نتایج کسب شده راضی نیستیم.

کریمی درباره پرونده استراماچونی نیز گفت: حکم استراماچونی خیلی وقت است آمده و باید پول او را پرداخت کنیم. زمان هم زیاد نداریم و امیدواریم کاری انجام بدهیم که این بدهی که از گذشته باقی مانده پرداخت شود و این مشکل هم حل بشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45mem3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد تند هواداران استقلال از سرمربی و مدیرعامل/ این چه تیمی است درست کرده اید؟