تاریخ انتشار: 1401/10/19 23:13
کد خبر: 11922

اوضاع بحرانی قعرنشین لیگ؛ وقتی همه می‌خواهند بروند

نفت مسجدسلیمان در شرایطی بحرانی به سر می‌برد و به نظر می‌رسد این شرایط در نیم‌فصل دوم تداوم خواهد داشت.
اوضاع بحرانی قعرنشین لیگ؛ وقتی همه می‌خواهند بروند

نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌ودوم با قعرنشینی نفت مسجدسلیمان به پایان رسید، تیمی که نتوانست حتی شمار امتیازهای خود را هم 2 رقمی کند و با ثبت رکورد بی‌سابقه 35 گل خورده در 15 مسابقه، چشم‌انتظار آغاز نیم‌فصل دوم است. نفتی‌ها کارشان را با رضا مهاجری آغاز کردند و سپس نوبت به حضور ابراهیم اشکش روی نیمکت نفت مسجدسلیمان رسید و حالا گفته می‌شود که احتمال دارد که تا پیش از نیم‌فصل دوم، اشکش هم از سمت خود کنار برود و جای خود را به سرمربی بعدی بدهد، البته که هنوز مدیران باشگاه نفت با گزینه‌های خود به توافق نرسیده‌اند.

نفتی‌ها به جز مشکلاتی که در زمینه انتخاب سرمربی دارند، در فهرست نفرات خود هم با چالش بزرگی مواجه‌اند و با توجه این‌که نفت مسجدسلیمان کاندیدای نخست سقوط به لیگ یک محسوب می‌شود، بسیاری از بازیکنان دوست ندارند که «سقوط به لیگ یک» را به رزومه فوتبالی خود اضافه خود کنند و همین مسئله باعث شده تا طی روزهای اخیر یکی پس از دیگری بازیکنان نفت از این تیم جدا شوند.

4 بازیکنی که رفتنی شدند

ابراهیم اشکش بعد از آنکه جانشین رضا مهاجری شد تصمیم گرفت تا روی نام برخی بازیکنان تیمش به دلیل کم‌کاری خط قرمز بکشد، اشکش این تصمیم را بعد از شکست سنگین نفت در برابر سپاهان گرفت و عقیل کعبی، میلاد باقری و مجتبی مقتدایی را از تیمش کنار گذاشت و در اختیار مدیران باشگاه  قرار داد که این 3 بازیکن تصمیم گرفتند تا با توجه به عدم تمایل سرمربی از تیم خود جدا شوند و قراردادشان را فسخ کردند.

امیرحسین کریمی هافبک دفاعی نفتی‌ها هم چهارمین بازیکنی بود که تصمیم گرفت تا از جمع شاگردان اشکش جدا شود و او اعلام کرد که به دلیل مشکلات خانوادگی دیگر قادر به همراهی نفت مسجدسلیمان نیست تا یکی مهره کلیدی دیگر ترکیب نفت از این تیم برود و اوضاع برای تیم قعرنشین جدول بحرانی‌تر شود.

معمای «سامان»

سامان نریمان‌جهان ستاره باتجربه نفتی‌ها که با 2 گل زده جزو بازیکنان شاخص تیمش در نیم‌فصل نخست به حساب می‌آمد، تصمیم به فسخ یک‌طرفه گرفت و بعد از فسخ قراردادش در مصاحبه‌ای مدعی شد که شرایط برای ادامه همکاری با نفت مسجدسلیمان فراهم نبوده و حتی از ذوب‌آهن اصفهان به عنوان مقصد احتمالی او یاد شد اما مصاحبه تهدیدآمیز مدیران باشگاه نفت درباره عدم امکان فسخ قرارداد نریمان‌جهان باعث شد تا این بازیکن برای جدایی مردد شود.

هافبک باتجربه نفتی‌ها روز گذشته به مسجدسلیمان بازگشته تا پای میز مذاکره با مدیران باشگاه نفت بنشیند و امیدوار است آن‌ها برای جدایی بتواند متقاعد کند، در غیر این‌صورت فسخ قرارداد نریمان‌جهان منتفی شده و او باید در نیم‌فصل دوم هم برای شاگردان ابراهیم اشکش به میدان برود و نمی‌تواند از جمع بازیکنان نفت جدا شود.

3 بازیکن در مسیر خروج

عقیل کعبی، مجتبی مقتدایی، میلاد باقری و امیرحسین کریمی در کنار سامان نریمان‌جهان تنها بازیکنانی نیستند که تصمیم به ترکیب نفت مسجدسلیمان گرفته‌اند. در کنار این 5 بازیکن، علی محسن‌زاده دروازه‌بان نفتی‌ها در کنار رضا دهقانی و پیمان رنجبری به عنوان 2 عنصر تاثیرگذار خط حمله نفت در حال رایزنی برای جدایی از تیم خود هستند و امیدوارند بتوانند مدیران باشگاه را برای جدایی توافقی متقاعد کنند تا بتوانند در نیم‌فصل دوم در تیم دیگری حضور داشته باشند.

نفت مسجدسلیمان فعلاً با جدایی 4 بازیکن به صورت قطعی، بیشترین خروجی را در نقل‌وانتقالات زمستانی داشته و گفته می‌شود که بر شمار بازیکنان خروجی از فهرست نفت طی روزهای آینده افزوده خواهد شد.

پنجره بسته و فعلاً فقط یک خرید!

گودرز داوودی دروازه‌بان سابق استقلال خوزستان و چادرملو اردکان تنها خرید زمستانی نفتی‌ها بوده که برای تقویت خط دروازه انجام شده است. سعید جلالی‌راد به دلیل مصدومیت قادر به همراهی نفت در ادامه فصل نیست و گفته می‌شود احتمال دارد با توجه به مصدومیت پارگی رباط صلیبی، نام او از فهرست نفت مسجدسلیمان برای نیم‌فصل دوم خارج شود. علی محسن‌زاده هم در سودای جدایی از نفت قرار دارد و همین مسئله باعث شده تا اولین سهمیه خرید نفت در بازار زمستانه برای تقویت خط دروازه خرج شود.

علی فاتح مهاجم سابق آلومینیوم اراک و پارس جنوبی جم دومین هدف نقل‌وانتقالاتی نفتی‌ها در بازار زمستانه است که گفته می‌شود مذاکرات با او انجام شده و احتمالاً طی روزهای آینده فاتح به مسجدسلیمان سفر خواهد کرد تا قراردادش را با نفت نهایی کند. البته مشکل بزرگ نفتی‌ها این است که آن‌ها به دلیل بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی‌شان قادر به‌ثبت قرارداد بازیکنان جدید نیستند و مدیران باشگاه امیدوارند با پرداخت بدهی بازیکنان و مربیان سابق بتوانند پنجره نقل‌وانتقالات تیم خود را بازگشایی کنند تا بلکه از مشکلات نفت برای حضور در نیم‌فصل دوم کاسته شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y6ry3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دیاباته در دو قدمی بازگشت!

نکونام: حواشی امسال، کمر تیم‌مان را شکست / با چند بازیکن صحبت کرده ایم
با تمرکز و انگیزه بالا باید به مصاف هوادار برویم