تاریخ انتشار: 1401/10/21 15:30
کد خبر: 11873

شوک مدیرعامل به پرسپولیسی‌ها | پرده‌برداری نگران‌کننده از خروج مهاجم فراری

باشگاه پرسپولیس امیدوار است فیفا در خصوص پرونده یورگن لوکادیا مسائل سیاسی را در نظر نگیرد تا آنها برنده این موضوع شوند.
شوک مدیرعامل به پرسپولیسی‌ها | پرده‌برداری نگران‌کننده از خروج مهاجم فراری

 یورگن لوکادیا که در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس پیوست و توانست با نمایشی موفق در خط حمله این تیم، یکی از گلزنان برتر لیگ و همچنین سرخپوشان لقب گیرد، پیش از دربی ناگهان ساز جدایی کوک کرد و در ادامه تهران را ترک کرد.

مهاجم هلندی بعد از جدایی از این تیم با ارائه پرونده‌ای به فیفا قراردادش را نیز فسخ کرد و این در حالی بود که در درخواست جدایی و فسخ خود به مسائل اخیر ایران اتکا کرده است. باشگاه پرسپولیس اما با ارائه مستنداتی امیدوار است تا در این پرونده رای را به سود خود کند.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در تشریح شرایط این پرونده اینطور توضیح داده است: نه بحث مالی و نه مالی نداشت. ایشان به دلایل دیگری که به آن اشاره کرده، رفتند. نامه‌ای که روز اول به ما دادند در آن با توجه به مشکلات خانواده خود درخواست ۴۸ ساعت مرخصی فوق‌العاده کرده بودند. باشگاه با توجه به قوانینی که در فیفا است و بخش حقوقی ما نیز آن را تایید کرد، با آن مرخصی ۴۸ ساعته موافقت کرد. ایشان هم خودش و هم وکیلش اعلام کردند طی ۷۲ ساعت آینده به تیم ملحق خواهند شد اما بعد از رفتن عکس آن رفتار کردند.

وی ادامه داد: لوکادیا بعد از آن به مواردی اشاره کردند که ربطی به فوتبال و بحث حاکم بر آن نبود. از این جهت ما اقدامات حقوقی و بین الملل را انجام می‌دهیم و انشاالله فکر می‌کنم اگر در فضایی سالم و غیرسیاسی بخواهند حکم بدهند، یقینا باشگاه به حقوق حقه خود خواهد رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36nv72

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لوکادیا چطور با پرسپولیس فسخ کرد؟