تاریخ انتشار: 1401/10/22 02:25
کد خبر: 11856

ذوب‌آهن، حمله مداوم و ناگهان شکست (عکس)

ذوب‌آهن در حالی گل شکست را از لوسیانو پریرا دریافت کرد که در 15 دقیقه پیش از گل حملات پرتعدادی را روی دروازه حریف انجام داده بود.
ذوب‌آهن، حمله مداوم و ناگهان شکست (عکس)

 قرعه دشوار ذوب‌آهن برخلاف اکثر تیم‌های لیگ برتری، باعث شد این تیم پس از بازی خارج از خانه مقابل هوادار، راهی رفسنجان شود تا مقابل طرفداران مس، برابر تیم پرستاره محمد ربیعی قرار بگیرد.

در این بازی البته دو تیم نمایش نزدیکی ارائه کردند و درحالی‌که به نظر می‌رسید وقت‌های اضافه تعیین‌کننده تیم صعودکننده خواهد بود، لوسیانو پریرا با شوتی دیدنی، نتیجه را رقم زد. در صحنه گل به وضوح عملکرد ضعیف پارسا جعفری گلر دوم ذوب آهن نیز مشهود بود که در غیاب حبیب فرعباسی به ترکیب رسیده است.

با این حال نکته مهم این است که در 15 دقیقه پیش از گل مس رفسنجان، این ذوب آهن بود که حملات زیادی را انجام داده بود و می‌توانست دروازه حریف را نیز باز کند اما ناکامی مهاجمان این تیم باعث شد ورق برگردد و مس به گل پیروزی برسد.

این شکست در حالی رقم خورد که ذوب آهن علاوه بر فرعباسی، سه بازیکن کلیدی دیگر خود ابراهیم‌زاده، باقرپسند و آشوری را هم در اختیار نداشت و به چند بازیکن جوان هم بازی داده بود؛ اما به هر حال باخت برابر مس رفسنجان، شاگردان مهدی تارتار را با تمرکز به 15 بازی حساس لیگ خواهد فرستاد؛ جایی که تارتار امیدوار است با ورود نفرات جدید، دوباره تیمش به فرم مطلوب بازگردد.

4cbvsd0m


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e65y4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تارتار: مشکل گلزنی ضعف فوتبال ماست/ بعضی تیم‌ها قانون را خوب دور می‌زنند