تاریخ انتشار: 1401/10/23 15:48
اینجا همه مراقب من هستند؛
کد خبر: 11809

ستاره سابق تیم ملی و پرسپولیس: نگران نباشید، خوبم

خبر بستری شدن یکی از مهم‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران در بیمارستان خیلی سریع بین هواداران پرسپولیس همرسانی شد.
ستاره سابق تیم ملی و پرسپولیس: نگران نباشید، خوبم

 مجتبی محرمی ستاره سابق پرسپولیس روز گذشته در جزیره کیش به دلیل لیز خوردن در حمام و شکستگی لگن به بیمارستان منتقل شده و به سرعت تحت عمل جراحی قرار گرفت.

محرمی دفاع چپ سابق پرسپولیس و تیم ملی که یکی از چهره‌های فراموش‌نشدنی این تیم در تاریخ به شمار می‌آید، در حال حاضر در بیمارستان فوق تخصصی مناطق آزاد بستری است و پزشکان پس از عمل در حال مراقبت از وی هستند.

محرمی در تماس کوتاهی با "ورزش سه" ضمن تشکر از کادر پزشکی بیمارستان و دکتر کاشفی گفت: «خوشبختانه همه بچه‌های اینجا پرسپولیسی هستند و نهایت لطف را به من داشته‌اند. در حد بسیار عالی از من مراقبت می‌کنند که می‌خواستم از همین‌جا از آنها و البته تمام کادر درمان کشور که برای بیماران زحمت می‌کشند تشکر کنم.»

محرمی با تشکر از طرفداران پرسپولیس که بابت صدمه‌دیدگی او با ابراز نگرانی به ارسال پیام به او پرداختند هم گفت: «از همه هواداران فوتبال به خصوص پرسپولیسی‌ها متشکرم. البته مثل همیشه دوستان استقلالی هم پیگیر حالم بودند که از آنها هم تشکر می‌کنم. حالم خوب است و بهتر می‌شوم و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد. کمی درد دارم که آن هم با توجه به ضربه‌ای که خوردم طبیعی است.»

محرمی یکی از پیشکسوت‌های محبوب فوتبال ایران است و این حجم توجه به وی با وجود سال‌های زیادی که از بازنشستگی او می‌گذرد چندان غیرطبیعی نیست.

صحبت آخر محرمی هم آرزوی سلامتی برای همه ایرانی‌ها بود. او به شوخی می‌گوید: «البته به ما که در بیمارستان خوش گذشته، ولی ان‌شاءالله همه سلامت باشند و به قول معروف تنشان به ناز طبیبان نیازمند مباد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g8rd4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرمی: چه بر سر لک آمده که سایه توپ را می‌زند؟!/ استعفاهای گل‌محمدی روی تیم تأثیر گذاشت