تاریخ انتشار: 1401/10/26 19:45
کد خبر: 11702

فتح الله زاده به دنبال قرارداد با این ستاره خارجی | ماموریت ویژه استقلال فاش شد

بررسی آمار برجای مانده از بازیکنان استقلال در طول فصل بیست و یکم لیگ برتر و نیم فصل ابتدایی لیگ جاری یک بازیکن را شاخص تر از دیگر نفرات این تیم نشان می‌دهد.
فتح الله زاده به دنبال قرارداد با این ستاره خارجی | ماموریت ویژه استقلال فاش شد

کوین یامگا بازیکن فرانسوی ۲۶ ساله تیم استقلال که در آخرین بازی این تیم مقابل تراکتور موفق شد با به ثمر رساندن دو ضربه پنالتی سند صعود استقلال به دور یک هشتم نهایی را امضا کند حالا بیش از پیش مورد توجه مسئولان باشگاه استقلال قرار گرفته است.

این بازیکن چند پُسته استقلال فصل قبل با به ثمر رساندن ۱۰ گل در لیگ برتر به عنوان بهترین بازیکن استقلال و از جمله موثرترین نفرات در قهرمانی شاگردان فرهاد مجیدی بود. بسیاری علت به ثمر رسیدن این ۱۰ گل توسط کوین یامگا را حضورش در محدوده دروازه حریفان و یک سوم جلویی تیم استقلال عنوان می‌کنند. بازیکنی که در فصل جاری با نظر ساپینتو تا پیش از دو بازی اخیر مقابل تراکتور(در لیگ و حذفی) همواره به عنوان مدافع راست در ترکیب استقلال به میدان می رفت.

اما نکته بارز و مهمتر که این روزها توجه باشگاه استقلال را به خود جلب کرده انتشار گزارشی در ارتباط مهلت کم باقیمانده تا پایان قرارداد کوین یامگاست. طبق گزارش اخیر سایت خبر ورزشی،(این گزارش را می توانید اینجا بخوانید) این بازیکن که ابتدای فصل قبل به استقلال پیوست تا نهم تیرماه سال ۱۴۰۲ با این باشگاه قرارداد دارد و پس از آن بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

یامگا

از باشگاه استقلال خبر می رسد علی فتح الله زاده با توجه به شرایط فعلی استقلال و بسته بودن پنجره این باشگاه برای اینکه این مجموعه اش برای یارگیری در پایان فصل کمتر به دردسر بیفتد از همکارانش در بخش نقل و انتقالات باشگاه خواسته در مدت زمانی که به امارات سفر می کند با مدیر برنامۀ یامگا صحبت هایی در رابطه با تمدید قرارداد این بازیکن انجام بدهند. حتی شنیده می شود گفته در صورت مهیا نشدن این شرایط، قرار دیدار یا مذاکره با مدیر برنامه این بازیکن را ظرف روزهای پایانی هفته جاری یا اوایل هفته آینده فیکس کنند تا هر طور شده از حالا مقدمات تمدید قرارداد این بازیکن با استقلال برای یک فصل یا بیشتر فراهم شود.

ماموریت ویژه فتح الله زاده برای باشگاه/ تا من برگردم بامدیربرنامه این بازیکن صحبت کنید

لازم به ذکر است؛ طبق اعلام سایت ترانسفر مارکت قیمت این بازیکن در حال حاضر ۸۵۰هزار یورو تعیین شده که بدون شک با ادامه روند رو به رشد این بازیکن تا پایان فصل، ممکن است این قیمت تا ماه ژوئن ۲۰۲۳ (تابستان پیش رو) به بیش از این هم افزایش پیدا کند. بازیکنی که شنیده می شود همین حالا برخی تیم های حوزه خلیج فارس خواستار به خدمت گیری اش هستند.

ناگفته نماند؛ کوین یامگا در حال حاضر پس از سید حسین حسینی با ۱۳۴۰ دقیقه حضور در ترکیب آبی پوشان بیشترین آمار دقایق حضور در ترکیب این تیم را به خود اختصاص داده است. ضمن اینکه با به ثمر رساندن چهار گل در لیگ برتر، و دو گل در جام حذفی یکی از موثرترین بازیکنان استقلال تا اینجای فصل فوتبالی جاری برای ساپینتو به شمار می رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27o9v4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطر بزرگ در کمین استقلال و فرهاد مجیدی