تاریخ انتشار: 1401/10/29 14:58
کد خبر: 11610

استقلال - نورافکن: سکانس جدید پس از شادی جنجالی

امید نورافکن که در فصول اخیر همواره بحث بازگشتش به استقلال مطرح بوده، امروز برابر تیم سابقش به میدان می رود.
استقلال - نورافکن: سکانس جدید پس از شادی جنجالی

 امید نورافکن نامی است که در لیگ پانزدهم به فوتبال ایران معرفی گردید. بازیکن 18 ساله ای که توسط پرویز مظلومی به کار گرفته شد و پس از آن توانست رفته رفته، برای خودش در ترکیب استقلال جایی دست و پا کند و به یکی از عناصر کلیدی در این تیم تبدیل شود.

رویای حضور نورافکن در فوتبال اروپا، اصلا موفقیت آمیز نبود. پس از حضور ناکام در شارلوا، او به شکل قرضی به استقلال بازگشت و به یکی از مهره های مهم در ترکیب تیم وینفرد شفر تبدیل شد. بازیکنی که پس از حضور در ترکیب آبی های پایتخت، جان تازه ای گرفت و به روزهای خوبش بازگشت، اما به دلیل عدم پرداخت مبلغ رضایت نامه اش، مجبور شد به شارلوا بازگردد و این بار سپاهان از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را برد و این بازیکن با استعداد را جذب کرد.

00000

هواداران استقلال که بابت پیوستن این بازیکن به تیم رقیب ناراحت بودند، دلخوریشان در همان فصل نخست حضور این بازیکن در ترکیب سپاهان دوچندان شد. در دیدار رفت دو تیم و در لیگ نوزدهم، تیم استراماچونی با نتیجه 2 بر یک از میزبان خود پیش بود که نورافکن در ثانیه های پایانی و با شوتی از پشت محوطه جریمه، دروازه تیم سابقش را باز کرد.

بازیکنی که پیش از شروع بازی و برای رخصت گرفتن به سمت هواداران استقلال رفته بود، پس از گلزنی سر از پا نمی شناخت و با شادی زاید الوصفی، امیر قلعه نویی سرمربی وقت سپاهان را در آغوش گرفت. همین مسئله، شروع اختلافات میان طرفداران آبی پوش و نورافکن بود.

این حواشی در بازی لیگ بیستم به اوج خود رسید. جایی که نورافکن با کاپیتان وقت استقلال یعنی وریا غفوری وارد درگیری لفظی شدیدی شد، به نحوی که عارف غلامی جلوی دهان این بازیکن جوان را گرفت تا او به هم تیمی سابقش توهین نکند. انتشار این تصاویر، خشم هواداران استقلال را افزایش داد و شاید بتوان گفت که شیوع ویروس کرونا و برگزاری مسابقات لیگ بدون حضور تماشاگر، از خوش شانسی های نورافکن بود که او هنوز برابر هواداران آبی پوش قرار نگرفته است.

000

با این وجود، نورافکن در مصاحبه های پس از آن بازی در تلاش بود تا دل هواداران استقلال را به دست بیاورد، از جمله اینکه او پس از پایان یکی از دیدارهای سپاهان و پیش از برگزاری دربی پایتخت، برای تیم سابقش آرزوی پیروزی برابر پرسپولیس را داشت یا در برخی از صحبت هایش و در لفافه، کدهایی مبنی بر تمایل برای بازگشت به استقلال را به زبان آورد.

00

به هر شکل، امروز نورافکن یک بار دیگر برابر استقلال به میدان می رود و حرکات او زیر ذره بین هواداران قرار دارد. باید دید که این بازیکن جوان و مستعد، چه عملکردی برابر تیم سابقش خواهد داشت و از همه مهمتر، نحوه رفتار او در زمین چگونه خواهد بود. در روزهایی که شایعات علاقه پرسپولیس به نورافکن شنیده می شود و استقلالی ها نیز تمایل زیادی برای بازگشت این بازیکن دارند، نگاه ها به او دوخته خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jbmk2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیانیه عجیب باشگاه سپاهان خطاب به استقلال و تهدید به افشاگری!