تاریخ انتشار: 1401/10/30 13:46
کد خبر: 11574

اعتراف ساپینتو به زبان انگلیسی سلیس!

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی برابر سپاهان به یکی از اشتباهات خود در طول فصل معترف شد.
اعتراف ساپینتو به زبان انگلیسی سلیس!

تیم فوتبال استقلال تهران روز گذشته در ورزشگاه نقش جهان یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود را مقابل رقیب مستقیم در راه قهرمانی واگذار کرد تا احتمال ایجاد فاصله هفت امتیازی در صدر جدول پیش رویش باشد.

اما شکست استقلال برابر سپاهان در حالی رخ داد که علیرضا رضایی، گلر جوان و البته آینده‌دار استقلال در اولین مسابقه فصلش با اشتباهی تاثیرگذار، زمینه‌ساز شکست آبی‌ها شد.

موضوعی که به نشست خبری پس از مسابقه هم راه پیدا کرد و یکی از خبرنگاران از ساپینتو پرسید آیا بهتر نبود در طول فصل شانس‌های بیشتری به این دروازه‌بان داده می‌شد تا اولین بازی او در این فصل در چنین مسابقه حساس و مهمی نباشد؟

ساپینتو که به طور کلی دیروز کمتر از بقیه اوقات صحبت می‌کرد و به پاسخ‌های کوتاه‌تر اکتفا می‌کرد، خیلی زود و به محض ترجمه سوال توسط مترجمش گفت: یس، ایتس مای فالت! ( بله این اشتباه من بود)

ccgpund0

هرچند رضایی به جز صحنه گل نورافکن در طول بازی نمایش تحسین‌برانگیزی داشت اما فوتبال بازی اشتباهات است و هواداران استقلال شاید عملکرد رضایی را در این مسابقه با همان یک اشتباه به یاد بیاورند نه سیو زیرطاقی یا مهار تک به تک در انتهای نیمه اول.

با این وجود باید دید آیا ساپینتو در بازی‌های بعدی باز هم از رضایی استفاده می‌کند یا بلافاصله بعد از آمادگی سیدحسین حسینی، کاپیتان باتجربه‌اش را وارد ترکیب خواهد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27odg4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک مغضوب ساپینتو دوباره خط خورد!