تاریخ انتشار: 1401/10/30 15:01
کد خبر: 11572

یامگا و پر پر کردن زیباترین گل فصل(عکس)

حتی در روزی که استقلال نمی‌برد هم ستاره‌ای مثل کوین یامگا نقش خود را در این تیم به خوبی ایفا می‌کند.
یامگا و پر پر کردن زیباترین گل فصل(عکس)

از همان نخستین بازی با پیراهن آبی مشخص بود که استقلال بعد از مدت‌ها یک خارجی با کیفیت دیگر به خدمت گرفته و کوین یامگا هم بازیکن چند پسته و تاثیرگذار مد نظر هواداران خواهد شد.

یامگا که فصل گذشته برترین گلزن تیمش بود، در این فصل هم نمایش درخور توجهی داشت و بعد از ایفای نقش کلیدی در صعود استقلال به مرحله بعدی جام حذفی، قابل پیش‌بینی بود در بازی مقابل سپاهان هم عملکرد تاثیرگذاری داشته باشد.

یامگا که سرعت قابل توجهی در بین بازیکنان حاضر در لیگ دارد، در همان دقایق ابتدایی مسابقه برابر سپاهان روی یک استارت انفجاری چهل متری در آستانه باز کردن دروازه سپاهان قرار گرفت اما ضربه نهایی او با واکنش عالی از سوی نیازمند دفع شد تا این ستاره فرانسوی برای ثبت پنجمین گل خود در لیگ حداقل یک بازی دیگر صبر کند.

یامگا که در طول بازی با مشارکت در کارهای دفاعی بارها مانع از طرح‌ریزی حملات سپاهان از سمت چپ شده بود، روی یک اشتباه در اواخر نیمه اول نزدیک بود تیمش را در معرض باز شدن دروازه قرار دهد اما رضایی با مهار ضربه کریمی در موقعیت تک به تک در نهایت مانع از وقوع یک اشتباه تاثیرگذار از سوی این بازیکن شد.

m1mn1hnr

کوین اما درست در لحظاتی که استقلال سخت به دنبال گل تساوی بود، روی پاس در عمق فوق‌العاده نیک نفس توانست ارسلان مطهری را با دروازه خالی تنها گذاشته تا گل تساوی استقلال به ثمر برسد و یک تاثیر مثبت دیگر از این بازیکن در ترکیب آبی‌ها شاهد باشیم.

گفتنی است یامگا تا اینجای فصل با به ثمر رساندن چهار گل و ثبت دو پاس گل در شانزده بازی، از تاثیرگذارترین نفرات حاضر در اردوی این تیم بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45mrd3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار قابل توجه ستاره جذاب استقلال!

بهترین پنالتی‌زن تاریخ استقلال: کوین یامگا!
پنجاه پنجاه بودن پنالتی‌ها را از سر بیرون کنید