تاریخ انتشار: 1401/11/01 23:28
کد خبر: 11536

یک رکورد علیه هافبک استقلال؛ بازی کن کارت نگیر

حامدی‌فر در اولین بازی که برای استقلال به میدان رفت یک کارت زرد گرفت.
یک رکورد علیه هافبک استقلال؛ بازی کن کارت نگیر

 ترکیب استقلال برای بازی با سپاهان یک سورپرایز داشت. حضور امید حامدی‌فر، هافب‌دفاعی جوان آبی‌ها در این بازی حساس در ترکیب اصلی تصمیم عجیبی از سا پینتو بود. حامدی‌فر به عنوان یکی از بازیکنان مهم نقل و انتقالات به استقلال پیوست. بازیکن موردنظر یحیی گل‌محمدی که در نهایت به استقلال رفت و در کمال تعجب در این تیم نیمکت‌نشین شد. بازی‌دادن به این پدیده سابق صنعت نفت آبادان در بازی مقابل سپاهان که دروازه‌بان اول تیم و روزبه چشمی هم حضور نداشت شمشیر دولبه‌ای بود که یا می‌توانست علیه سا پینتو باشد و یا علیه سپاهان. تعویض زودهنگام حامدی‌فر نشان داد که سرمربی پرتغالی خیلی هم از این ریسک خود راضی نیست. زمانی که نام امید حامدی‌فر در ترکیب دیده شد کسی نمی‌دانست او روز خوبی را خواهد گذراند یا نه اما از یک اتفاق تقریبا می‌شد مطمئن بود. این که امید حامدی‌فر بدون کارت بازی را ترک نکند. بازیکن سابق صنعت نفت آبادان رکوردهای ویژه‌ای در دریافت کارت زرد دارد.

او در فصل گذشته  در مقاطعی از فصل عنوان دومین بازیکن خشن لیگ را در اختیار داشت. او بعد از مسعود شجاعی با دریافت 6 کارت زرد و یک کارت قرمز رده دوم را داشت. نکته در مورد او اما این بود که این بازیکن در کمتر از هزار دقیقه بازی برای تیمش به رتبه دوم رسیده بود! اتفاق عجیبی که در مورد او افتاد این بود که در یک بازی صنعت نفت به دلیل 4 کارته بودن غایب بود و در بازی بعدی وقتی به میدان آمد با دریافت کارت قرمز اخراج شد! اتفاقی که علیرضا منصوریان را حسابی عصبانی کرده و در کنفرانس مطبوعاتی به شدت از این رفتار بازیکنش انتقاد کرد. به نظر می‌رسد با توجه به توانایی‌های فنی این بازیکن خشونت او در بازی یکی از دلایلی است که در صنعت نفت نتوانست به بازیکن ثابت تبدیل شود و منصوریان بعد از این اتفاقات کمتر از قبل هم به او بازی داد. 

حامدی‌فر در استقلال هم ترک عادت نکرد و در اولین حضورش یک کارت زرد گرفت و شاید اگر حسن اکرمی که علاقه زیادی به کارت دادن دارد می‌خواست به اعتراض‌های او کمی قبل از تعویضش کارت بدهد او اخراج هم به نام خودش ثبت کرده بود. 

بازیکن جوان آبی‌ها اگر این عادت کارت گرفتن را ترک نکند شاید در استقلال هم به سرنوشت صنعت نفت دچار شود و در فصل‌های آینده خبری از مشتریان متعدد برای به خدمت گرفتنش نباشد. حامدی‌فر مقابل سپاهان علاوه بر یک کارتی که گرفت یک پاس کلیدی و یک عملکرد دفاعی هم داشت و 2 خطا انجام داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2le7k4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلجویی از رحمتی به سبک منصوریان