تاریخ انتشار: 1401/11/03 22:30
کد خبر: 11471

به بهانه شایعه جذب علی کریمی/ استقلال ناکام در بازگشت به عقب

شمارش معکوس پایان نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر از امروز شروع خواهد شد. مثل همیشه شایعات، بخش اصلی باز شدن بازار خرید و فروش بازیکنان است.
به بهانه شایعه جذب علی کریمی/ استقلال ناکام در بازگشت به عقب
 در مورد استقلال نیز این داستان صدق می‌کند و در روزهای گذشته شایعاتی در مورد مذاکرات علی فتح‌الله‌زاده با علی کریمی بازیکن سابق استقلالی‌ها به گوش رسید.
بدون شک هیچ یک از هواداران استقلال فراموش نخواهند کرد که علی کریمی در چه شرایطی بی‌خیال بازی برای استقلال شد و درست زمانی که آبی‌پوشان به بازیکنی با سبک او نیاز داشتند ترجیح داد که بار سفر ببندد و لژیونر شود.
اگر لژیونر شدن برای پیشرفت باشد هیچ مشکلی ندارد اما کریمی با مصدومیت‌های پی در پی در تیم‌های خارجی خود نتوانست موفقیتش در استقلال را تکرار کند و حالا درست زمانی بحث بازگشت او دوباره عنوان شده که این بازیکن یکی از ضعیف‌ترین فصل‌های خود را پشت سر می‌گذارد.
بازیکن سابق آبی‌ها در این فصل 16 بازی برای کایسری به میدان رفت و از 1440 دقیقه ممکن 788 دقیقه را در زمین حضور داشت.
ملی‌پوش کایسری در این 788 دقیقه آمار یک پاس گل را به نام خودش ثبت کرده است. اگر سران استقلال به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف تیم و حل مشکل بازیساز در تیم هستند بدون شک علی کریمی با این آمار نمی‌تواند دردی از ساپینتو و تیمش دوا کند.
از طرف دیگر علی کریمی یکی از عجیب‌ترین اسامی لیست کی‌روش برای حضور در قطر بود.
بازیکنی که فصل را با مصدومیت شروع کرد و هنوز به شرایط آرمانی نرسیده نه تنها در لیست نهایی تیم برای حضور در جام جهانی 2022 قرار داشت بلکه فیکس هم به بازی گرفته می‌شد.
 با عملکرد بسیار بدی که کریمی از خودش در این جام به جای گذاشت، مهر تأیید حضور اشتباهش را خودش پای تصمیم کی‌روش زد.
 از عملکرد ضعیف کریمی هم که بگذریم با نگاهی به تاریخ نقل و انتقالات استقلال متوجه می‌شویم که سران استقلال معمولاً از بازگشت دوباره‌ ستاره‌های سابق استقلال به تیم خیری ندیده‌اند و اکثر بازیکنانی که باز آبی‌پوش شدند نتوانستند آمار خوب دوره اول خود را در تیم تکرار کنند. با همه این شواهد بهتر است که سران استقلال اگر واقعاً به دنبال حل مشکل تیم هستند تصمیم عاقلانه‌تری بگیرند تا بتوانند بیشتر از این باعث ناکامی تیم نشوند.  

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6ln4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس| علی کریمی بین دو ستاره استقلالی/ لفظ برادری با قلب‌های آبی!