تاریخ انتشار: 1401/11/05 16:00
ثانیه‌شماری برای ترکاندن بمب زمستانی فتح‌الله‌زاده
کد خبر: 11428

استقلال - ریکاردو آلوز: جدی‌تر از هر زمان دیگری!

استقلال در تلاش است تا با استفاده از بند عجیبی که در قرارداد ریکاردو آلوز وجود دارد، او را به خدمت بگیرد.
استقلال - ریکاردو آلوز: جدی‌تر از هر زمان دیگری!

 صحبت های شب گذشته علی فتح‌الله‌زاده نکته بسیار مهمی داشت که کمتر به آن پرداخته شد. جایی که بینندگان تلویزیونی هم گمان می کردند که منظور او از این گفته ها، کاوه رضایی است اما مدیرعامل استقلال که علاقه زیادی به بمب ترکاندن دارد، بهترین پاسور لیگ برتر را هدف قرار داده و می خواهد ریکاردو آلوز را به تهران بیاورد.

فتح‌الله‌زاده در بخشی از گفتگویش با برنامه شب های فوتبالی و در پاسخ به شکایت تراکتور و نصیرزاده از آبی ها بابت صحبت درباره جذب ریکاردو آلوز گفت: من دوست دارم که که دوستان قرارداد را خوب بخوانند و بعد صحبت کنند چون یک اتفاقی برایشان رخ می دهد که خوب نیست. یهو ممکن است بازیکنی از تیم آنها بیاید و در تیم ما بازی کند.

در شرایطی که از ابتدای فصل نیز اخباری درباره قرارداد رضایی با تراکتور منتشر می شد و همگان از بازگشت این بازیکن در نیم فصل صحبت می کردند، تصور می شد که منظور مدیرعامل آبی ها از بیان این جمله مبهم، کاوه است اما واقعیت این است که فتح‌الله‌زاده با این جمله مشکوک، گزینه دیگری را مدنظر قرار داده و آن، بهترین پاسور لیگ است.

باشگاه استقلال طی هفته گذشته و با ارسال نامه ای به تراکتور، به صورت رسمی خواهان جذب ریکاردو آلوز شده بود ولی تبریزی ها صراحتا این درخواست را رد کرده و حتی نصیرزاده به عنوان مدیرعامل این تیم، از مصاحبه فتح‌الله‌زاده درباره علاقه ساپینتو به آلوز حسابی دلخور شده بود و معتقد بود که رسانه‌ای کردن موضوع جذب آلوز تخلف است و به همین خاطر آن‌ها قصد شکایت از فتح‌الله‌زاده را دارند.

استقلال- مس رفسنجان

اما حالا خبر می رسد که طبق بندی در قرارداد آلوز، استقلال قصد دارد این بازیکن را به تهران بیاورد. گویا در قرارداد این بازیکن و تراکتور بندی وجود دارد که این بازیکن می تواند در صورت جدایی قربان بردیف از تراکتور جدا شود. حالا نیز فتح‌الله‌زاده به همین منظور، موسوی زنوز که پیش از این سابقه کار در تراکتور را دارد، مأمور کرده تا مقدمات حضور بهترین پاسور لیگ در تهران را فراهم کند.

باید دید که جنگ بزرگ استقلال و تراکتور در نقل و انتقالات زمستانی به سود کدام یک خاتمه خواهد یافت. آبی ها دست روی کلیدی ترین بازیکن تیم تبریزی گذاشته اند و از طرف دیگر قصد دارند تا کاوه رضایی را نیز برگردانند. دو مهره مهم و کلیدی تیم پاکو خمس که جدایی آنها قطعا خشم سرمربی اسپانیایی را افزایش خواهد داد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lq73

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مجوز فروش ۵۰۰۰ بلیت برای دیدار استقلال - ملوان صادر شد

میلیچ: به خاطر فتح‌الله‌زاده به استقلال کمک کردم
نشان دادم همچنان به این باشگاه اهمیت می‌دهم