تاریخ انتشار: 1401/12/20 21:53
کد خبر: 9393

گولسیانی: داوران به بازیکنان خارجی راحت‌تر اخطار می‌دهند!/ سپاهان شایسته برد بود

مدافع گرجستانی تیم پرسپولیس مدعی است داوران حاضر در لیگ برتر، بازیکنان خارجی را به راحتی با کارت زرد جریمه می‌کنند.
گولسیانی: داوران به بازیکنان خارجی راحت‌تر اخطار می‌دهند!/ سپاهان شایسته برد بود

گئورگی گولسیانی بعد از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان درباره شرایط خودش اظهار داشت: این بازی یک فینال بود که متأسفانه باختیم. ما مشکلات زیادی داشتیم. من شش روز تب و سرماخوردگی داشتم و تنها دو روز است که بازگشته‌ام. مرتضی پورعلی‌گنجی و سینا اسدبیگی هم مشکلات مشابهی داشتند. این دلیل اصلی این باخت نبود و به سپاهان که شایسته این برد بود، تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه سرخپوشان در ادامه لیگ بیست‌ودوم همچنان برای قهرمانی می‌جنگند، تصریح کرد: نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد و ما در بازی‌های پیش رو باید تمام تلاش خود را بکنیم. این مسابقات لیگ است، اما به این معنی نیست که شانسی برای قهرمانی نداریم. هنوز شانس داریم و باید بجنگیم.

مدافع گرجستانی درباره اخراج لئاندرو پریرا از زمین مسابقه گفت: من (در ایران) بازیکن خارجی هستم و به یاد می‌آورم در دومین بازی خودم، بدون هیچ دلیلی دو کارت زرد گرفتم. فیلم صحنه اخراج پریرا را ندیدم و نمی‌دانم او باید اخراج می‌شد یا خیر. با این حال داوران در این لیگ خیلی اوقات تصمیمات اشتباهی می‌گیرند. وقتی خارجی هستید، داوران خیلی راحت‌تر به شما کارت زرد نشان می‌دهند. من اینگونه فکر می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xvxp3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گولسیانی همان یامگای استقلال