تاریخ انتشار: 1401/12/25 15:25
پای پول پارسال وسط است
کد خبر: 9160

عارف غلامی- استقلال؛ اختلاف مالی جدی شد/ محل اختلاف کجاست؟

مشکلات مالی استقلال گریبانگیر عارف غلامی هم شد تا او با این تیم بر به مشکل بخورد.
عارف غلامی- استقلال؛ اختلاف مالی جدی شد/ محل اختلاف کجاست؟

مشکلات مالی استقلال این تیم را دست خوش اتفاقات زیادی کرده است. پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان استقلال تمرین امروز این تیم را به تعطیلی کشاند تا باشگاه بزرگ پایتخت در آستانه سال جدید با یک بحران ویژه روبه رو شوند.

بیشتر بخوانید:پسر خوشتیپ آبی‌ها در یک قدمی جدایی

در این بین عارف غلامی مدافع استقلال از همه بازیکنان شاکی تر به نظر می رسد. این مدافع باتجربه در روزهای گذشته نیز به خاطر اختلافات مالی با باشگاه استقلال در تمرین شرکت نکرد. البته که امروز او به محل تمرین رفت اما در کنار سایر بازیکنان، از تمرین کردن سر باز زد.

اختلاف مالی استقلال و غلامی اما مربوط به امروز و دیروز نیست. حدود دو ماه قبل که مدیریت استقلال با گرفتن ودیعه وام باشگاه از بانک موفق شد بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کند، غلامی نسبت به عدم تحقق انتظارات مالی اش ناراحت شد و با باشگاه این مساله را در میان گذاشت. این مدافع مبلغ قابل توجهی از فصل گذشته طلبکار است که هنوز این پول را نگرفته است.

از سوی دیگر مدیریت باشگاه استقلال با پرداخت بخشی از قرارداد امسال مدعی است که دریافتی غلامی را به حدود 50 درصد رسانده اما این بازیکن چنین موضوعی را قبول ندارد چرا که به باشگاه اعلام کرده آن پول برای مطالبات فصل پیش او بوده و باشگاه باید مبلغ دیگری به این بازیکن پرداخت می کرده است.

غلامی بعد از دیدار استقلال و ملوان هم در مصاحبه ای نسبت به مشکلات مالی گلایه کرد و حتی ساپینتو بعد از دیدار با فولاد گفت که برخی بازیکنانش مجبور شده اند برای گذراندن زندگی خودروی خود را بفروشند.

در چنین شرایطی عارف غلامی به دلخورترین بازیکن استقلال تبدیل شده است. او خواهان دریافت مطالباتش است که خواسته به حق تلقی می شود. از سوی دیگر مدیریت باشگاه نیز تا این لحظه اقدامی برای رفع مشکلات این بازیکن باتجربه نکرده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lxvk2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو ستاره استقلالی برگ برنده ساپینتو

رد درخواست استقلال، غیبت ساپینتو مقابل گل‌گهر
در انتظار تعلیق دو جلسه از محرومیت