تاریخ انتشار: 1402/02/08 22:27
کد خبر: 7138

استقلال با آخرین بازمانده گلزنانش وارد شهر جم شد

با نگاهی به اسامی گل‌زنان سابق استقلال به تیم پارس جنوبی جم فقط یک نفر همچنان در این تیم باقی مانده است.
استقلال با آخرین بازمانده گلزنانش وارد شهر جم شد

کاروان تیم استقلال در حالی به شهر جم رسید که اکثر بازیکنان این تیم نسبت به آخرین رویارویی‌اش مقابل حریف جنوبی تغییر کرده‌اند.

آخرین باری که تیم استقلال مقابل پارس جنوبی جم به میدان رفت در تاریخ ششم مرداد ماه سال ۱۳۹۹ و در پایان لیگ نوزدهم بود. دیداری که در چارچوب هفته بیست‌وسوم برگزار و در نهایت استقلال با نتیجه دو بر صفر و گل‌های علی کریمی و شیخ دیاباته در آن برنده شد. اما از جمع گل‌زنان سال‌های گذشته استقلال در جمع بازیکنان استقلال فقط مهدی قایدی در این تیم باقی مانده است.

قایدی در هفته هشتم لیگ برتر نوزدهم و در دیداری که استقلال ۲ بر صفر در تهران برنده شد یکی از گل‌های این تیم را به ثمر رساند. پس از گل‌زنی علی کریمی در دقیقه ۲۸ ، مهدی قایدی در دقیقه دوم وقت‌های تلف‌شده نیمه اول موفق شد دروازه تیم پارس جنوبی جم را باز کند تا استقلال با همان دو گل به استقبال هفته نهم لیگ برتر نوزدهم برود. سرمربی استقلال در آن بازی آندرئا استراماچونی بود.

پیش و پس از آن گل، بازیکنانی همچون شیخ دیاباته، سرور جپاروف، بهنام برزای، علی قربانی و تعدادی دیگر مثل آیاندا پاتوسی برای استقلال دروازه تیم پارس جنوبی جم را گشوده بودند.

یادآور می‌شود مثلث هفته‌های اخیر هجومی تیم استقلال متشکل از امیرارسلان مطهری، محمد محبی و مهدی قایدی قطعا برای دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل پارس جنوبی جم انگیزه‌های زیادی برای گل‌زنی در جمع هم‌تیمی‌های‌شان دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n8wk3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرمای هوا روی بازی دو تیم تاثیر گذار بود/می توانستیم برنده دیدار باشیم
سجاد موسوی: