تاریخ انتشار: 1402/02/09 20:43
کد خبر: 7096

استراماچونی سیر مونی ندارد/ پرداخت ۲۴۰۰ هزار یورو اضافی به استراماچونی

حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به مشکلات این باشگاه مطلبی در صفحه شخصی خود منتشر کرده که عیناً در زیر می‌خوانید.
استراماچونی سیر مونی ندارد/ پرداخت ۲۴۰۰ هزار یورو اضافی به استراماچونی

حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به مشکلات این باشگاه مطلبی در صفحه شخصی خود منتشر کرده که عیناً در زیر می‌خوانید:

«در سخت‌ ترین روزهای باشگاه استقلال، به لطف خدا توانستیم بزرگ ترین بدهی های تاریخ باشگاه را پرداخت کنیم، بدهی که شاید برخی ها باور نمی کردند بتوانیم پرداخت کنیم. هواداران عزیز در جریان باشند با وجود پرداخت نزدیک به یک میلیون و 600 هزار یورو بابت بدهی استراماچونی، به خاطر دو روز تعطیلی کشور قطر به دلیل عید فطر، انتقال پول استراماچونی با با تاخیر همراه بود. وکیل ایشان اعلام کرد که چون پول را دیر پرداخت کردید باید 2400 هزار یورو بابت این دو روز پرداخت کنید! مربی که کمتر از یک نیم فصل سرمربی استقلال بود کل مطالبات دو فصل به اضافه این دور روز تأخیر را هم گرفت! ضمن اینکه اگر بدهی استراماچونی پرداخت نمی‌شد، باید روزانه بالای 100 میلیون تومان خسارت می‌ دادیم ولی خوشبختانه جلوی این اتفاق گرفته شد.

هنوز درگیر پرداخت شدن و رهایی از این بدهی‌ ها بودیم که با بدهی 180 هزار یورویی کوین یامگا بازیکن ارزشمندمان روبرو شدیم. هواداران عزیز بدانند همه تلاش مان را به کار می بریم تا دستمزد یامگا و دیگر بازیکنان و کادرفنی که حدود 300 میلیارد تومان برآورد شده است، پرداخت شود. جا دارد از مدیرعامل بانک شهر برای همکاری در این مدت تشکر کنیم.

در این مدت افرادی مدعی شده اند وام گرفتن هنر نیست. خیلی مسائل را نمی توان در حال حاضر بازگو کرد اما اینطور نیست که وام بگیریم و باشگاه را به حال خودش رها کنیم. اگر کاری را پیگیری کردیم بر اساس اقداماتی دولت، وزرا، مجلس و سازمان خصوصی‌ سازی برای هر دو باشگاه پایتخت بوده و صرفا استقلال نیست. ما به فکر راه های پرداخت وام بودیم و حتما راهی برای برگشت پول داریم و اینطور نیست که مثل شما هزینه ای روی باشگاه بگذاریم و برویم. اگر هر کاری انجام می دهیم به خاطر هواداران است، هوادارانی که در سال جدید خبرهای خوبی نشنیده‌ اند ولی روی سخنم با کسانی است که سال ها با مصاحبه های شان دنبال دیده شدن هستند. هدف شما زدن دولت و دو قطبی کردن جامعه است. در این شرایط سخت و بحرانی کشور که دولت دنبال حل مشکلات اقتصادی مردم است شما و گروه‌ تان با کارهای تان دنبال گذاشتن باری روی دوش دولت هستید.

برخی افراد هم بهتر است دست از سر استقلال بردارند. آنهایی که در سال های گذشته در استقلال به عناوین مختلف فعالیت می‌کردند یا بیرون از مجموعه با ارتباط های مختلف جریان سازی می کردند، بدانند حواس مان هست، اینطور نیست که چون قبلی ها را با گروه تان زدید این بار هم می توانید بتازید. شما نام نیکی ندارید و از اینکه  هواداران اسم تان را بشنوند هراس دارید، پس کاری نکنید اسم تان را بگوییم! هنوز گندکاری های گذشته تان جمع نشده است و حالا حالا جمع نمی شود. بهتر است دنبال مدرک پیدا کردن در باشگاه نباشید تا از طریق دوستان تان شفاف سازی کنید! همه چیز در مدیریت ما شفاف است، شما بهتر است به این سوال پاسخ دهید که چطور از کنار استقلال توانسته اید به خیلی چیزها برسید»!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45x792

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بدشانسی جدید استقلال ؛ آبی‌ها به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند؟