تاریخ انتشار: 1402/02/13 12:59
کد خبر: 6932

مهدی پور به جای مهری، بی دغدغه در نیمه نهایی

مهدی مهدی پور در بازی با پارس جنوبی جم بار دیگر به ترکیب تیم استقلال برگشت و مثل همیشه روی ضربات ایستگاهی نزدیک بود به گل برسد.
مهدی پور به جای مهری، بی دغدغه در نیمه نهایی

مهدی مهدی پور هفته ها بود که به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم قرار نمی گرفت و مهیا شدن دوباره او برای حضور در ترکیب، مواجه شد با نمایش های خوب سعید مهری و آرش رضاوند در میانه میدان. در مدت زمان غیبت مهدی مهدی پور این زوج به هماهنگی و هارمونی خوبی رسیدند، به طوریکه استقلال در دور برگشت آنقدر موقعیت ایجاد کرد و آنقدر گل زد تا تبدیل به تهاجمی ترین تیم لیگ برتر شد و طبیعی بود که ریکاردو ساپینتو ریسک نکند و به ترکیب تیم برنده دست نزند.

نمایش مهدی مهدی پور اما در بازی با پارس جنوبی خیال ریکاردو ساپینتو را از بابت یک مهره جایگزین خوب در ترکیب تیم راحت کرد. مهدی مهدی پور در بازی با پارس می توانست دروازه تیم حریف را روی ضربه ایستگاهی باز کند که ضربه اش با فاصله کمی از کنار تیر دروازه به بیرون رفت. به طور حتم حالا غیبت سعید مهری در بازی با نساجی در نیمه نهایی جام حذفی برای ریکاردو ساپینتو نگران کننده نیست چرا که وی بار دیگر می تواند به مهدی مهدی پور اعتماد کند. بازیکن باتجربه ای که  حتی می تواند در هفته های باقی مانده لیگ برتر هم عصای دست ریکاردو ساپینتو باشد به خصوص که سرمربی تیم استقلال همواره روی تعویضی ها برای تغییر روند بازی حساب ویژه ای باز می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3evy62

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت مهدی‌پور به استقلال بعد از 78 روز