تاریخ انتشار: 1402/02/14 00:54
کد خبر: 6904

مهمان مشترک استقلال و پرسپولیس

مهمان استقلال که به دعون ساپینتو از کمپ ناصر حجازی بازدید کرد، عصر امروز به ورزشگاه شهید کاظمی می رود.
مهمان مشترک استقلال و پرسپولیس

تمرین امروز استقلال یک مهمان ویژه داشت. حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی به دعوت ریکاردو ساپینتو ، راهی محل تمرین آبی‌پوشان شد و ضمن بازدید از کمپ مرحوم ناصر حجازی با اعضای تیم، کادر فنی و بازیکنان دیدار و گفتگو کرد.

ساپینتو در این دیدار پس از استقبال از قربان‌زاده، تلاش رئیس سازمان خصوصی‌سازی را به جنگیدن برای صداقت در فوتبال ایران توصیف کرد و حمایت خودش و بازیکنان را از تحول در باشگاه اعلام کرد.

برخی از بازیکنان استقلال از جمله عارف غلامی نیز در گفتگو با رئیس سازمان خصوصی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده، رسیدگی به وضعیت مالی باشگاه به ویژه قرارداد‌ها را خواستار شدند.

غلامی که خسرو حیدری، بهزاد غلامپور و زبیر نیک نفس را نیز در کنار خود می‌دید، در صحبت‌هایی که با قربان‌زاده داشت، خواستار حل مشکلات پرتعداد استقلال شد.

قربان‌زاده هم وعده داد که به طور ویژه به این موضوع رسیدگی کند و در ادامه با مسئولان پارک ارم درخصوص موضوع اختلاف زمین ۱۶ هزار متری وزارت ورزش و پارک ارم گفتگو کرد.

البته حضور رئیس سازمان خصوصی‌سازی تنها به دیدار با استقلالی‌ها محدود نمی‌شود و گفته می‌شود که قربان‌زاده امروز عصر نیز از ورزشگاه شهید کاظمی و تمرین باشگاه پرسپولیس بازدید خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39mye4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان مالکیت وزارت ورزش بر پرسپولیس و استقلال!
هیئت واگذاری تصمیم گرفت: