تاریخ انتشار: 1402/02/14 16:32
رهقی: پیکان و شکوری نقشی در بازی در آزادی نداشتند
کد خبر: 6873

تبانی پیکان و پرسپولیس، به عقل تان رجوع کنید!

سرپرست پیکان اعلام کرد مسئولان این باشگاه نقشی در برگزاری بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نداشته اند.
تبانی پیکان و پرسپولیس، به عقل تان رجوع کنید!

 حواشی بازی پیکان و پرسپولیس در فاصله 2 روز تا این مسابقه هم ادامه دارد؛ جدا از شایعات و مطالبی که مطرح شده، اعلام ورزشگاه آزادی از سوی سازمان لیگ به عنوان میزبان دیدار پیکان و پرسپولیس باعث شده تا حملات تندی به مسئولان برگزاری انجام شود.

با این حال باشگاه پیکان مدعی است نقشی در برگزاری بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نداشته و شورای تامین با نظر خود چنین تصمیمی گرفته است.

رضا رهقی سرپرست پیکان در این خصوص به خبرگزاری فارس گفت:این تصمیمی بود که شورای تأمین استان تهران گرفت و ما هم با وجود میزبانی در این مسابقه باید به آن احترام می‌گذاشتیم. باشگاه پیکان تصمیم نگرفت که بازی پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی برگزار کند.

او درباره اینکه گفته می شود ابراهیم شکوری قائم مقام باشگاه پیکان نقش زیادی در برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی داشته، تاکید کرد: هر چند شکوری سابقه بازی و فعالیت در پرسپولیس را دارد اما او نقشی در این زمینه نداشت بلکه اعلام کرد ما تابع نظر شورای تأمین و سازمان لیگ هستیم و هر تصمیمی آنها بگیرند اطاعت می‌کنیم.

سرپرست پیکان ادامه داد: زمین اول و دوم ما استادیوم انقلاب کرج و دستگردی تهران است اما اگر بازی در این دو زمین برگزار نشد، تابع هر تصمیمی هستیم که شورای تأمین و سازمان لیگ بگیرند. این تصمیم از عهده باشگاه پیکان خارج بود و باید نظر شورای تأمین در نظر گرفته می‌شد. ما هم باید همکاری‌های لازم را انجام می‌دادیم.

رضا رهقی

رهقی درباره اینکه گفته می شود با توجه به حضور ابراهیم شکوری در پیکان و ارتباط مجتبی حسینی با یحیی گل محمدی احتمال تبانی با پرسپولیس وجود دارد، گفت: آیا افرادی که چنین حرفهایی می‌زنند آیا به عقل خودشان رجوع کرده‌اند؟ حتی اگر برادرتان در یک تیم دیگر باشد حاضر هستید مقابل او کنار بیایید؟ اعتبار، آبرو، کیفیت و شغلتان به خطر بیفتد. مجتبی حسینی اگر مقابل پرسپولیس برنده شود می‌تواند تیم دیگر بگیرد. متأسفانه برخی حرفهایی را مطرح می‌کنند که و اقعا زشت است. دو سال است با مجتبی حسینی همکاری می‌ کنم و با شرف‌تر و سالم‌تر از او در زندگی‌ام ندیدم. باید حق را در نظر بگیریم و اصلا امکان ندارد تیم پیکان کادر فنی‌ و یا مدیریتی اش بخواهند چنین کاری مقابل پرسپولیس انجام بدهند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا هزینه اجاره ورزشگاه آزادی را پیکان پرداخت می کند نیز گفت: ما این هزینه را پرداخت نمی‌کنیم زیرا شورای تأمین تصمیم گرفته بازی را در ورزشگاه آزادی برگزار کند. ورزشگاه ما انقلاب کرج است و سپس ورزشگاه دستگردی را معرفی کردیم اما در نهایت با تصمیم شورای تأمین این مسابقه در آزادی برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36rd93

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتصاب بازیکنان پیکان ادامه یافت

پیکان با پرسپولیس مثل استقلال رفتار می‌کند
احتمال بالای میزبانی بدون تماشاگر در دستگردی