تاریخ انتشار: 1402/02/15 00:49
کد خبر: 6849

اختصاصی/ استقلال- نفت آبادان؛ جنگ بقا و امید به قهرمانی در راند اول ساپینتو و ویسی

تیم های استقلال و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف هم می روند.
اختصاصی/ استقلال- نفت آبادان؛ جنگ بقا و امید به قهرمانی در راند اول ساپینتو و ویسی

علی مسعودی؛ استقلال پس از شکست در دربی و فاصله گرفتن از صدر جدول به دنبال پیروزی مقابل نفت آبادان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر است تا موقتا بالاتر از پرسپولیس قرار بگیرد. شاگردان ساپینتو به مصاف تیمی می‌روند که در حال سقوط است و شاگردان عبدلله ویسی به خوبی می‌دانند اگر مقابل استقلال امتیاز نگیرند کارشان برای بقا سخت‌تر می‌شود.

این مسابقه در حالی برگزار می شود که استقلال این فرصت را دارد با شکست نفت حداقل جای پرسپولیس را بگیرد و منتظره بازی سرخپوشان برار پیکان باشد و این در حالی است که آبی پوشان هنوزم روی کاغذ شانس قهرمانی دارند و این شانس علاوه بر اینکه آنها باید پیروز میدان باشند، بستگی به نتایج سه بازی آینده پرسپولیس و سپاهان هم دارد.

آنها امیدوارند هر سه بازی را پیروز شوند و منتظر لغزش دو رقیب باشند. گرچه کار خیلی سخت است ولی غیرممکن نیست و هر لحظه احتمال دارد که هم سپاهان امتیاز از دست بدهد و هم پرسپولیس. حال اینکه در سه مسابقه آینده چه نتایجی به دست بیاید و جام قهرمانی به کدام یک از سه تیم برسد پایان فصل مشخص می شود.

البته فراموش نشود روی کاغذ بازی‌های استقلال به مراتب سخت‌تر از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان است چون آبی پوشان با نفت آبادان بازی دارند که برای فرار از سقوط تلاش می کند و مسابقه بعدی با مس رفسنجانی هست که شانس کسب رتبه چهارم را دارد و در بازی پایانی نیز باید به مصاف تراکتوری برود که این تیم هم چشم به جایگاه چهارمی دوخته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ry93

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویسی: زمانی برای افسون خوردن نداریم و باید رَگ بگذاریم و ببریم/ صنعت نفت مُرده بود