تاریخ انتشار: 1402/02/16 09:14
کد خبر: 6771

کنایه سنگین سرمربی سپاهان به پرسپولیس/ یک هوادار پرسپولیس را دیدم اما داور نبود!

سرمربی سپاهان اصفهان به برگزاری دیدار پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه خانگی سرخپوشان اشاره کرد و به شاگردان گل‌محمدی کنایه زد.
کنایه سنگین سرمربی سپاهان به پرسپولیس/ یک هوادار پرسپولیس را دیدم اما داور نبود!

ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و سپاهان اصفهان که به برتری ۲ بر صفر سپاهان انجامید، اظهار داشت: شرایط برای ما و تیمی که برای بقا می‌جنگد، دشوار بود. قلب من با بازیکنان قابل احترام تیم نفت است که تلاش آنها را در دو مسابقه اخیر دیدم.

وی در ادامه افزود: اشکش عملکرد خوبی ظرف هفته‌های اخیر داشت، اما متأسفم که نتایج آنها خوب نبود. مردم مسجدسلیمان لیاقت دارند که تیم‌شان در لیگ برتر بماند و برای آنها دعا می‌کنم. دو بازی باقی مانده و هیچ چیز غیرممکن نیست.

سرمربی سپاهان در مورد تغییر روند بازی در نیمه دوم بیان کرد: گاهی تغییر جریان به‌خاطر اتفاقات رقم می‌خورد. بازیکنان در نیمه دوم متوجه شدند که باید تهاجمی‌تر بازی کنند و به گل رسیدیم. نفت تلاش کرد نتیجه را حفظ کند و با ضدحملاتش برای ما مشکل‌ساز شد. از پیروزی خوشحال و بابت وضعیت نفت ناراحت شدم. تیمی که می‌خواهد پیروز شود، باید تلاش کند و لیاقت بردن داشته باشد.

مورایس درباره هواداران تیم نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: آنها مردمی دوست داشتنی هستند و اگر علیه سپاهان شعار می‌دادند، مشکلی نداشتم. هواداران در شهر خودشان بودند. آنها باید تیم خودشان را تشویق و علیه تیم حریف شعار بدهند، اما شعارهای قابل احترام. خشمی از مردم مسجدسلیمان ندیدم و روز گذشته با آنها برخورد گرمی داشتم.

وی طعنه‌ای به تیم پرسپولیس زد و تصریح کرد: هنگامی که به ورزشگاه می‌آمدیم، یک هوادار پرسپولیس را دیدم که پرچم و لباس این تیم را داشت، اما داور نبود!

سرمربی سپاهان در مورد قضاوت داور مسابقه گفت: داور اشتباهات زیادی انجام نمی‌دهد. اگر پنالتی یا کارت زردی در جریان بازی رخ بدهد، شاید برای تیم‌های مورد علاقه نگیرند. تیم مورد علاقه و گل سرسبد تیمی است که مردم دوستش دارند. مثلاً یک بازی خارج از خانه به یک دیدار خانگی تبدیل می‌شود. آیا امکان‌پذیر است تیم مس کرمان در هفته پایانی اعلام کند که می‌خواهیم به اصفهان برویم و بازی کنیم؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zzyb3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رامین رضاییان به پرسپولیس برمی‌گردد؟