تاریخ انتشار: 1402/02/16 18:17
کد خبر: 6743

پیکان راضی شد هزینه میزبانی از پرسپولیس را بپردازد

برخلاف صحبت های قبلی، باشگاه پیکان راضی شد تا هزینه اجاره استادیوم آزادی را برای میزبانی از پرسپولیس بپردازد.
پیکان راضی شد هزینه میزبانی از پرسپولیس را بپردازد

در روزهای اخیر جنجال زیادی پیرامون مکان برگزاری دیدار پرسپولیس و پیکان به وجود آمده است. درحالیکه ابتدا قرار بود این مسابقه در استادیوم شهید دستگردی برگزار شود، اما در نهایت سازمان لیگ این مسابقه را به ورزشگاه آزادی منتقل کرد.

این موضوع با اعتراض هواداران استقلال، سپاهان و مدیران و مسئولین این 2 تیم همراه شد و حتی آنها حضور مسئولینی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند، عامل انتقال بازی به آزادی می دانستند.

پس از این اتفاق بود که رضا رهقی مدیر تیم فوتبال پیکان اعلام کرد که این باشگاه حاضر به پرداخت هزینه های استادیوم آزادی برای میزبانی از پرسپولیس نیست اما اکنون خبر رسیده که بعد از ماجراهای نامه مسئولین استادیوم آزادی، پیکانی ها حاضر به پرداخت 800 میلیون جهت میزبانی از پرسپولیس شده اند.

این در حالی است که پیکانی ها قصد داشتند از ماجرای میزبانی در آزادی درآمد خوبی به دست بیاورند ولی حالا و با توجه به فروش 15 هزار بلیت برای این دیدار و اجاره 800 میلیونی استادیوم، به نظر می رسد که رقم ناچیزی به این باشگاه برسد.

در نهایت و پس از حواشی متعدد و اعتراض های گسترده استقلال، سپاهان و پیکان به محل برگزاری این بازی، جدال با پرسپولیس برای خودروسازان عایدی مالی زیادی نداشته که این مسئله موضوع میزبانی از سرخپوشان در آزادی را عجیب تر جلوه می دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vnwb2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب پرسپولیس و پیکان مشخص شد

دغدغه بزرگ مجتبی حسینی برای بازی با پرسپولیس
مصدومیت‌ها، پیکان را بی‌دفاع کرد

تبانی پیکان و پرسپولیس، به عقل تان رجوع کنید!
رهقی: پیکان و شکوری نقشی در بازی در آزادی نداشتند