تاریخ انتشار: 1402/02/16 21:10
کد خبر: 6729

حسینی: داور همین صحنه را در محوطه جریمه پرسپولیس پنالتی می‌گرفت؟/ تیم یتیمی هستیم!

سرمربی پیکان گفت:احساس می‌کنم تیم ما یتیم است.
حسینی: داور همین صحنه را در محوطه جریمه پرسپولیس پنالتی می‌گرفت؟/ تیم یتیمی هستیم!

 مجتبی حسینی در نشست خبری بعد از دیدار تیم فوتبال پیکان مقابل پرسپولیس که به برتری یک بر صفر سرخپوشان انجامید، گفت: هفته‌های سختی را پشت سر می‌گذاریم، هم در زندگی خصوصی به علت درگذشت مادر عزیزم و هم بازی‌هایی که نمی‌دانم در موردش چه بگویم. احساس می‌کنم تیم ما یتیم است.

وی افزود: تمام نقاط قوت‌ پرسپولیس را از کار انداخته بودیم. هیچ کدام از بازیکنان شاخص پرسپولیس را در زمین ندیدید و همه آنها مهار شده بودند. حتی قبل از گل پرسپولیس ما می‌توانستیم به گل برسیم. از داور محترم این بازی که خیلی قبولش دارم می‌خواهم صادقانه بگوید اگر این اتفاق در محوطه پرسپولیس می‌افتاد پنالتی می‌گرفت یا نه؟ وجدانا و شرافتا جرأت داشت پنالتی بگیرد یا نه؟!

حسینی تصریح کرد: در 90 دقیقه هیچ فرصتی به پرسپولیس ندادیم؛ به جز روی چند ضربه ایستگاهی که آنها را هم برگشت دادیم. یادم نمی‌آید موقعیتی داده باشیم. واقعیت این صحنه‌ای را پنالتی گرفتند که نمی‌دانم چه بود. خیلی خیلی صحنه عجیبی بود. خیلی به داور اعتقاد داریم و داشتیم؛ ولی مطمئنم اگر این صحنه در محوطه جریمه حریف می‌افتاد داور هیچ عکس العملی نشان نمی‌داد. متأسفانه سه بازیکن ما را هم برای بازی با سپاهان محروم کردند. شش،‌ هفت مصدوم هم داریم. در مسابقه‌ای که هیچ خشونتی از فوتبال ما دیده نمی‌شد سه بازیکن ما اخطار گرفتند.

سرمربی پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا از تعویض‌هایش در این بازی راضی بوده است؟ گفت: شما راضی بودید؟! به هر حال بچه‌های ما زحمت شان را کشیدند. اکثر بازیکنان ما خیلی جوان بودند. هر دو تعویض ما موقعیت داشتند.

حسینی در خصوص اعتراض تماشاگران پرسپولیس به رشید مظاهری بابت اتلاف وقت، عنوان کرد: زمانی می‌توانید بگویید دروازه‌بان وقت تلف می‌کند که روی زمین بخوابد. رشید روی زمین خوابید؟ آیا دکتری از تیم ما به زمین رفت؟ مظاهری به خاطر اینکه تمرکز تیم ما بهم نخورد کمی شروع مجددها را با تأخیر آغاز می کرد. گلرهای زیادی هستند و سال های قبل هم در همین پرسپولیس بودند و چپ و راست می خوابیدند و پای‌شان را می‌گرفتند؛ اما شما یک بار دیدید بچه‌های ما این کار را کنند؟ به مظاهری کم لطفی شد.

ادامه دارد...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a95l4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ جنگ یحیی در زمین غیره قانونی برای پس گرفتن صدر جدول!
پیکان- پرسپولیس؛

دغدغه بزرگ مجتبی حسینی برای بازی با پرسپولیس
مصدومیت‌ها، پیکان را بی‌دفاع کرد