تاریخ انتشار: 1402/02/19 11:37
کد خبر: 6575

اتفاق عجیب در تمرین استقلال

یکی از آماده ترین بازیکنان استقلال در تمرین این تیم پس از دو روز تعطیلی ابوالفضل جلالی بود.
 اتفاق عجیب در تمرین استقلال

مدافع جوان استقلال که در طول ماه های گذشته به ندرت فرصت حضور در میدان را پیدا کرده و این اواخر از لیست نهایی نفرات تیم برای شرکت در مسابقات هم خط می خورد در شرایطی به تمرین روز دوشنبه برگشت که هم‌تیمی‌هایش هم انتظار چنین وضعیتی را نداشتند.

شاید دلیل اصلی بالا رفتن روحیه ابوالفضل جلالی افت محسوس جعفر سلمانی طی هفته های گذشته به ویژه از بازی دربی مقابل پرسپولیس به این سو باشد. جلالی که در نشست‌های خبری بازی های اخیر استقلال سوژه اصلی سوال های خبرنگاران بوده در تمرین روز دوشنبه با قدرت می دوید، در حرکات پرشی با انرژی ظاهر می شد و در فوتبال درون تیمی یکی از آماده ترین بازیکنان بود.

جلالی که حالا حمایت افکار عمومی و هواداران، به ویژه پیشکسوتان استقلال را پشت سر خودش می بیند ظاهراً عزمش را جزم کرده تا بتواند حداقل در ۳ یا شاید ۴ بازی پایانی این فصل یکی از نفرات ثابت این تیم در جمع مدافعان آبی‌پوش باشد.

تصویری از تمرین عصر روز دوشنبه هجدهم اردیبهشت ماه که جلالی یکی از فعال‌ترین نفرات در جمع بازیکنان تیمش بود.

33

استقلال ۲ بازی نسبتاً تدارکاتی برای رسیدن به پایان فصل در پیش دارد. این تیم که بخت قهرمانی را برای خودش خیلی کم می بیند، ظاهراً قید لیگ برتر را زده و امید زیادی به بازی جام حذفی مقابل نساجی مازندران دارد. از این رو افراد نزدیک به اردوی تیم استقلال معتقدند ابوالفضل جلالی دوست دارد با آمادگی کامل پیش از بازی با مس رفسنجان در اختیار کادر فنی باشد تا اگر فرصت بازی در رفسنجان به او رسید یک بازی فوق العاده را از خودش به نمایش بگذارد تا بتواند جایش را در ترکیب این تیم مقابل تراکتور در هفته آخر و بازی نیمه نهایی جام حذفی تثبیت کند.

ابوالفضل جلالی در اوایل فصل جاری در چند مسابقه در ترکیب استقلال به میدان رفت اما کم‌کم و بنابر اتفاقاتی که گفته می‌شود درون خود تیم رخ داده از ترکیب اصلی دور شد و به نیمکت برگشت اما حالا به نظر می رسد او با تمرینات سنگین قصد دارد ساپینتو را متقاعد کند که باید بازی اش بدهد تا ساپینتو را از رو ببرد.

یادآور می شود؛ جلالی این اواخر سکونشین هم بود و در اکثر مسابقات از لیست ۲۰ نفره تیم استقلال خط می خورد.

لازم به ذکر است؛ دیدار تیم های استقلال و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و نهم جمعه از ساعت ۱۸:۰۰ این هفته در ورزشگاه شهدای رفسنجان برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48mbw3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ساپینتو این بازیکن را به ترکیب بازمی‌گرداند؟