تاریخ انتشار: 1402/02/20 07:55
کریمی: در حال مذاکره هستیم
کد خبر: 6538

شروع تلاش‌ها برای حفظ ساپینتو، قایدی و محبی

سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره وضعیت تمدید قرارداد ساپینتو و وضعیت بازیکنان قرضی این تیم یعنی مهدی قایدی و محمد محبی صحبت کرد.

شروع تلاش‌ها برای حفظ ساپینتو، قایدی و محبی

حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال در گفت‌وگویی، درباره برکناری آرش برهانی از مدیریت آکادمی استقلال اظهار کرد:  برکناری آقای برهانی تصمیم هیات مدیره استقلال بود و من فقط یک رای داشتم. برهانی از پیشکسوتان بزرگ و پرافتخار باشگاه استقلال است و زحمات زیادی هم برای تیم‌های پایه کشیده است و تا زمانی هم که حضور داشتند بنده از ایشان حمایت کردم. آقای حاجیلو هم پیشنهاد هیات مدیره بود که به اتفاق آرا به عنوان رئیس آکادمی انتخاب شد. ایشان در گذشته هم در این سمت حصور داشته و از تجربه کافی برخوردار است.

برکناری برهانی دلیل خاصی نداشت!

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا برکناری برهانی به مصاحبه امروز او در خصوص مشکلات مدیریتی این فصل استقلال ارتباط داشته است، گفت: خیر، ارتباطی به این مسله ندارد و برکناری ایشان دلیل خاصی نداشته است!

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره پرداخت مطالبات پادووانی نیز بیان کرد: کارهای لازم در حال انجام است .یک سری کارهای بانکی وجود دارد و مشکلی هم از این بابت وجود ندارد.

مراحل تمدید قرارداد با ساپینتو نهایی می‌شود

کریمی در خصوص تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال گفت: ساپینتو نتایج موفقیت آمیز و مطلوبی در فصل جاری کسب کرده و از عملکرد او رضایت داریم. طبق نظر هیات مدیره مراحل تمدید قرارداد با ایشان نهایی خواهد شد.

باید برای قایدی با الاهلی به توافق برسیم

وی درباره اینکه شرایط مهدی قایدی که تحت قرارداد با باشگاه الاهلی امارات است و امسال به صورت قرضی در استقلال بازی می‌کرد، برای فصل آینده به کجا خواهد انجامید اظهار کرد: با نظر ساپینتو نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان اقدام خواهیم کرد. باید با باشگاه  الاهلی صحبت کنم و از نظر مالی به توافق برسیم که امیدوارم شرایط حضور وی دوباره فراهم شود.

در حال مذاکره برای محبی هستیم

سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره شرایط محمد محبی که او هم به صورت قرضی در استقلال حضور دارد گفت: شرایط او مانند مهدی قایدی است و در حال مذاکره هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nbak3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه استقلال با ساپینتو اختلاف دارد؟