تاریخ انتشار: 1402/02/21 21:37
کد خبر: 6423

اشکش: داوران با ما مهربان‌تر بودند، جایگاه متفاوتی داشتیم

سرمربی نفت مسجدسلیمان معتقد است اشتباهات داوری در قعرنشینی نفت در لیگ برتر تأثیر داشته است.
اشکش: داوران با ما مهربان‌تر بودند، جایگاه متفاوتی داشتیم

ابراهیم اشکش در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول، به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و روند تیم کمی بهتر شده است. اگر داوران ظرف یکی دو بازی اخیر با ما مهربان‌تر بودند و برخی اشتباهات در حق نفت رخ نمی‌داد، شرایط فرق می‌کرد و شاید جایگاه متفاوتی داشتیم. آلومینیوم ساختار، بازیکنان و مربی بسیار خوبی دارد و مهدی رحمتی در دنیای مربیگری حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نفتی‌ها آلومینیوم را آنالیز کرده‌اند، تصریح کرد: مدیران باشگاه از تیم ما حمایت کرده‌اند. ان‌شاءالله بچه‌ها از موقعیت‌های به‌دست‌آمده استفاده کنند و سه امتیاز را بگیریم. هفته گذشته دو برابر سپاهان موقعیت گلزنی داشتیم. اگر نتایج مناسبی رقم بخورد، شانس ما برای بقا زنده‌تر می‌شود و هفته آینده می‌توانیم اتفاقات خوبی مقابل ملوان رقم بزنیم.

سرمربی نفت MIS در واکنش به تمجید یک خبرنگار از عملکرد شاگردانش، با وجود باخت‌های متوالی گفت: به گذشته نگاه نمی‌کنم، اما همه مسائل در این زمینه دخیل بوده و ان‌شاءالله به این روند خوب ادامه بدهیم. نفت مسجدسلیمان مقابل سپاهان و فولاد خیلی خوب بازی کرد و دو پنالتی ما برابر فولاد گرفته نشد. هفته گذشته هم توپ به آرنج مدافع سپاهان برخورد کرد و گل آفساید به ثمر رساندیم. اگر این اتفاقات رقم نمی‌خورد و از موقعیت‌های خودمان بهتر استفاده می‌کردیم، شرایط‌مان بهتر بود.

اشکش با تشکر و تمجید از دستیارانش، اعضای تیم نفت مسجدسلیمان و مسئولان این شهر بیان کرد : برخی افراد در رسانه ملی، صحبت‌هایی را از روی ناآگاهی مطرح می‌کنند که صحیح نیست و همه برای بقای نفت در لیگ برتر بسیج شده‌اند. اگر تیم یک درصد هم شانس بقا داشته باشد و تعداد کمی از مردم مسجدسلیمان به بقای ما امیدوار باشند، نباید خوراک منفی به جامعه تزریق کنیم. این حرف‌ها انگیزه ما را بیشتر کرده و با تمام وجود کار می‌کنیم تا با احترام به آلومینیوم، برنده دیدار با این تیم باشیم.

وی در مورد غایبان نفت مسجدسلیمان برای دیدار برابر آلومینیوم عنوان کرد: هشت بازیکن خودمان را در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان آماده و مصمم هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zzba3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلومینیوم اراک - نفت مسجد سلیمان؛ منتظر معجزه نباشید