تاریخ انتشار: 1402/02/23 12:05
کد خبر: 6297

عضو هیات مدیره استقلال اعتراف کرد / نباید به مدعی‌ها می‌باختیم

عضو هیات مدیره استقلال اعتراف کرد که این تیم باید بیشتر تلاش می‌کرد و در دیدار با تیم‌های صدرنشین شکست نمی‌خورد.
عضو هیات مدیره استقلال اعتراف کرد / نباید به مدعی‌ها می‌باختیم

محمد مومنی، عضو هیات مدیره استقلال در گفت‌وگویی درباره برد این تیم مقابل مس رفسنجان در هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی را مقابل مس رفسنجان انجام دادیم و مستحق کسب پیروزی در این دیدار بودیم  که با تلاش بازیکنان این امر محقق شد.

استقلال باید بیشتر تلاش می‌کرد

وی درباره اینکه با پیروزی روز گذشته پرسپولیس و سپاهان شانس استقلال برای قهرمانی از بین رفت، ادامه داد: ما باید بیشتر تلاش می‌کردیم  و مقابل تیم‌های بالای جدول با برنامه‌تر بازی می‌کردیم. اگر مقابل تیم‌های صدرجدولی شکست نمی‌خوردیم و امتیاز از دست نمی‌دادیم الان با اختلاف قهرمان ما بودیم. در کل فوتبال مرسوم است وقتی برابر تیمهای بالای جدولی قرار می‌گیری باید طوری به میدان بروی که اگر برنده نمی‌شوی حداقل شکست هم نخوری.

ساپینتو در سال‌های بعد بهتر نتیجه می‌گیرد

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه داوری چه قدر روی نتایج این تیم تاثیر داشت؟ بیان کرد: به هر حال در خیلی از بازی‌ها مسائل داوری تاثیر گذار بود و شاید اگر پنالتی‌های ما گرفته می‌شد بهتر نتیجه می‌گرفتیم. به نظرم ساپینتو برای سال اول نتایج خوبی گرفت و در خیلی از مواقع پولش دیر شد ولی ایستاد و مطمئن هستم این مربی در سال‌های آتی بهتر نتیجه خواهد گرفت.

قبول ندارم استقلال به خاطر پول قهرمان نشد

مومنی درباره اینکه ساپینتو اعلام کرده استقلال ۶ ماه پرداختی نداشته و در این صورت از استقلال قهرمانی می‌خواهند؟ خاطرنشان کرد: حق با بازیکنان است. ما شرایط سختی را سپری کردیم . البته این را هم بگویم در گذشته پولی را که باید به دیگران می‌دادیم به بازیکنان پرداخت شد. پول بازیکنان باید پرداخت شود و تا زمانی که تسویه نکنیم نمی‌توانیم قرارداد جدید ببندیم. مدیریت لازم و ملزوم یکدیگر هستند. این مقوله را قبول ندارم که به خاطر پول استقلال قهرمان نشد.

مومنی درباره اینکه ساپینتو اعلام کرده برای فصل آینده صحبتی ندارد تا قراردادش تمدید شود گفت: باید با هیات مدیره جلسه گذاشته شود و پس از توافق جلسه‌ای را نیز با خود ساپینتو برگزار خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365d92

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه استقلال با ساپینتو اختلاف دارد؟