تاریخ انتشار: 1402/02/23 12:54
قربانی: رفتار تمیروف همه را متعجب کرد؛
کد خبر: 6292

توضیح بازیکن سپاهان درباره صحنه جنجالی

بازیکن تیم فوتبال سپاهان می‌گوید بازی در پست دفاع میانی را در تمرینات تیم تجربه کرده است.
توضیح بازیکن سپاهان درباره صحنه جنجالی

 سپاهان در شرایطی با نتیجه پر گل 5 بر صفر سپاهان را در هم کوبید که مورایس دست به تغییرات ویژه‌ای در این مسابقه زده بود و از محمد قربانی به جای نیلسون جونیور در پست دفاع میانی استفاده کرده بود.

قربانی این تغییر پست را به دلیل اعتماد مورایس می‌داند و درباره آن می‌گوید: خب این موضوع اعتماد آقای مورایس را به من می‌رساند. من در این فصل در پست‌ هافبک دفاعی و هافبک نفوذی بازی کرده‌ام و در مقابل زنیت هم در پست دفاع میانی فرصت بازی پیدا کردم، اما در مقابل پیکان برای اولین مرتبه بود که در پست دفاع میانی در یک بازی رسمی مورد استفاده قرار گرفتم.

هافبک سپاهان درباره اینکه آیا سابقه حضور در این پست را در گذشته هم دارد یا خیر، اضافه کرد: بله این تجربه را دارم و در تمرینات هم در این پست مورد استفاده قرار گرفتم.

قربانی سپس درباره پیروزی پرگل طلایی‌پوشان اضافه کرد: خدا را شکر بازی بسیار خوبی بود و توانستیم یک برد پر گل همراه با یک بازی خوب و منسجم ارائه بدهیم و باعث خوشحالی هواداران مان بشویم. بازی قبلی در نقش جهان هم برای ما و هم هواداران بسیار سخت بود و باید آن مسابقه و نتیجه آن را به بهترین شکل جبران می‌کردیم. هر چند هنوز در نبرد برای قهرمانی باید منتظر امتیاز از دست دادن پرسپولیس باشیم.

وی در مورد اعتراض پیکان به داوری و همینطور صحنه اخراج تمیروف بازیکن ازبکستانی تیم حریف اینطور توضیح داد: فکر می کنم اخراج بازیکن حریف درست بود چون ضربه اول را به من زد و چند ثانیه بعد هم با سر فرشاد را زد، که برای همه ما عجیب بود چون این مسئله خیلی به ضرر پیکان شد.

محمد قربانی

هافبک سپاهان در مورد شانس  قهرمانی گفت: ما هنوز امیدواریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که اول خودمان در بازی بعد پیروز باشیم و نیم نگاهی هم به بازی پرسپولیس داریم که امتیاز از دست بدهد. هر تیمی که لایق قهرمانی پاک هست به قهرمانی دست یابد.

محمد قربانی در پایان به تمجید از حضور پرشور هواداران سپاهانی پرداخت و گفت: همان طور که شما و همه ایران دیدند واقعا هوادران در این چند بازی که توانستند به ورزشگاه بیایند، برایمان سنگ تمام گذاشتند و یار دوازدهم ما بودند. انشاالله بتوانیم با قهرمانی خوشحال‌شان کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wmbd2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورایس: خوش شانس نیستیم که برای ما پنالتی بگیرند/ بازی‌های داخل و بیرون از خانه پیکان تأثیرگذار نیست

نگرانی‌های مشترک یحیی، مورایس و ساپینتو
پرسپولیس و سپاهان و استقلال از چه می‌ترسند؟