تاریخ انتشار: 1395/08/27 15:41
کد خبر: 248629

منصوریان و تغییر سیستم استقلال

استقلال روز جمعه در آزادی به مصاف صبای قم خواهد رفت تا برنده این بازی به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند.
منصوریان و تغییر سیستم استقلال

به گزارش فرتاک ورزشی، مشکلات مصدومیت بازیکنان استقلال که خود تبدیل به علامت سوالی برای هوادران این تیو کارشناسان شده است دست سرمربی این تیم را برای یک چیدمان مناسب حسابی بسته است.

در شرایط موجود با در نظر گرفتن اینکه خسرو حیدری - رابسون جانواریو - کاوه رضایی- وریا غفوری مصدوم هستند و امید ابراهیمی بعد از یک بازی بسیار سنگین و فیزیکی و عدم ریکاوری مناسب شانس چندانی برای حضور در جام حذفی ندارد بنابر این منصوریان احتمالا علاوه بر تغییرات اجباری در نفرات خود از سیستم مورد علاقه اش هم چشم پوشی کرده و به جای 4-2-3-1 این بار از سیستم 3--5-2 بهره ببرد.

مهدی رحمتی در دروازه قرار گرفته و پادوانی در مرکز دفاعی و در کنارش از مجید حسینی جوان و مگویان باتجربه  استفاده خواهد کرد.

در میانه میدان فرشید باقری و دو بازوی این بازیکن فرشید اسماعیلی و بختیار رحمان خواهند بود دو پیستون کناری این تیم هم برزای در راست و یعقوب کریمی در چپ باشند.

د رخط حمله ابی پوشان نیز علی قرباین و کمی عقب تر از او جابر انصاری بازی می کنند.

البته شانس حضور محسن کریمی هم بسیار زیاد است به نحوی که اسماعیلی هافبک دفعی بشود و باقری ار ترکیب خارج شده تا محسن کریمی و بختیار بازوهای میانی این هافبک دفاعی تیم نصوریان باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akjzg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


8 ستاره استقلال که قراردادشان کسر می شود!