تاریخ انتشار: 1395/05/10 18:27
کد خبر: 270802

رسول خطیبی: همیشه به دنبال رتبه‌های تک‌رقمی جدول می‌گردم

رسول خطیبی،سرمربی تیم فوتبال ماشین‌ سازی تبریز گفت: من مربی بلندپروازی هستم و امسال نیز به دنبال کسب رتبه تک‌رقمی در جدول رده‌بندی هستیم.
رسول خطیبی: همیشه به دنبال رتبه‌های تک‌رقمی جدول می‌گردم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، رسول خطیبی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

 

از اینکه در شهر خودم مربیگری می‌کنم خوشحالم. بازی اول بازیکنانم زحمات زیادی کشیدند اما آن بازی تمام شد و در بازی اول شروع بسیار خوبی برای تیم ما محسوب می‌شود که بعد از 20 سال با بازیکنان و کادر فنی بومی به لیگ برتر باز گشته است.

 

وی خاطرنشان کرد:‌

امیدوارم روندی که پیش‌بینی کردیم را تا آخر فصل ادامه داده و بتوانیم تا پایان رقابتها خواسته‌های باشگاه را برآورده کنیم. ما مدیری فوتبالی داریم که می‌داند تیمی که تازه به لیگ برتر برگشته باید به دنبال رتبه تک رقمی باشد.

 

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در مورد هدف‌گذاری تیمش برای لیگ شانزدهم گفت:

تیم‌های من همیشه جزو 5،6 تیم اول جدول رده‌بندی بودند و امسال نیز امیدوارم در رتبه‌ای بالاتر از هدف‌گذاری باشگاه قرار بگیریم. من مربی بلندپروازی هستم و همیشه به دنبال رتبه‌های تک‌رقمی جدول می‌گردم.

 

خطیبی در پاسخ این سوال که آیا آندرانیک تیموریان و دروازه‌بان برزیلی این تیم به دیدار فردا می‌رسند یا خیر، بیان کرد:

این 2 بازیکن دیر به تیم اضافه شدند، آندرانیک تیموریان در تمرینات پیش از فصل مصدوم شد اما می‌توانستیم از او در دیدار اول خود استفاده کنیم که این ریسک را انجام ندادیم و او را برای دیدارهای آینده نگه داشتیم.

 

وی تصریح کرد:

رسیدن و یا عدم رسیدن این 2 بازیکن به دیدرا مقابل گسترش فولاد فردا مشخص می‌شود اما هر 2 بازیکن نیز شرایط انجام بازی را دارند.

 

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی با اشاره به جدایی‌اش از سایر تیم‌های تبریزی در سال‌های گذشته گفت:

 

نمی‌خواهم به گذشته‌ها برگردم اما همه صحبت‌هایم در این تیم‌ها درست از آب در آمد. در باشگاه ماشین‌سازی همه عوامل بومی هستند اما در سایر تیم‌های تبریزی که حضور داشتم حتی یکی از اعضای کادر هیئت مدیره هم بومی نبود.

 

خطیبی تأکید کرد:

تیمی که مدیرعامل و اعضای کادر فنی آن بومی نباشند برای تبریز نیست اما من قصد دارم آینده فوتبال آذربایجان را با جوانان این دیار تضمین کنم و تلاش می‌کنم تا جایی که می‌توانم ماشین‌سازی را سربلند کنم و آینده همه چیز را روشن می‌کند.

 

وی در مورد رویارویی‌اش با تیم سابق خود گفت:‌

 

من در گسترش فولاد زندگی کرده‌ام و آن را خانواده خودم می‌دانم، امیدوارم در تبریز قدر این باشگاه را بدانیم.

 

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تصریح کرد:‌

در دیدار فردا با وجود اینکه برای 3 امتیاز به میدان می‌رویم اما امیدوارم هر 2 تیم بدون حاشیه بازی کرده و فوتبال تماشاگرپسندی به نمایش بگذارند.

 

خطیبی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا می‌توان امسال از ماشین‌سازی انتظار سهمیه آسیا داشت یا خیر،گفت:

ما بازی به بازی جلو می‌رویم و قصد داریم در همه بازیها 3 امتیاز را مال خود کنیم اما من مربی بلندپروازی هستم و اگر امکانات مورد نیاز ما را در اختیارمان قرار بدهند قول می‌دهم در رده‌های بالای جدول رده‌بندی قرار بگیریم ولی در هر صورت فوتبال قابل پیش‌بینی نیست.

 

وی درباره رسانه‌ای کردن قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم‌های مختلف گفت:

 

من هم موافق و هم مخالف این موضوع هستم به دلیل اینکه اگر یک بازیکن قرارداد میلیاردی بسته باشد و در چند بازی نتواند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد مورد انتقاد رسانه‌ها و مردم قرار می‌گیرد که این موضوع جنبه منفی دارد.

 

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی افزود:

از طرفی دیگر رسانه‌ای کردن قرارداد بازیکنان باعث شفاف‌سازی در فوتبال است. در تیم ما به جز یک بازیکن همه بازیکنان قراردادی زیر یک میلیارد بسته‌اند.

 

خطیبی با اشاره به احتمال اختلاف میان تیم‌های آذربایجانی خاطرنشان کرد:‌

هواداران تیم‌های آذربایجان روی همه تیم‌های این خطه تعصب دارند و موفقیت همه تیم‌های تبریزی حاضر در لیگ برتر را می‌خواهند اما برخی‌ها که به این موضوع واقف نیستند و فکر می‌کنند تبریز مانند تیم‌های استقلال و پرسپولیس است قصد تفرقه‌افکنی میان مردم آذربایجان را دارند. مردم ما دوست دارند که همه تیم‌های آنان مقابل سایر تیم‌ها به 3 امتیاز دست پیدا کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jv76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فولاد-ماشین سازی/ عیار سعداوی مشخص می شود

قاسمی‌نژاد:گزینه های برترین بازیکن لیگ دسته اول همگی خوب هستند
برترین بازیکن لیگ دسته اول در گفت و گو با فرتاک ورزشی: