تاریخ انتشار: 1395/05/13 09:57
ادینیو؛
کد خبر: 270298

وقتی روی نیمکت نشستم دلم برای قلعه نویی سوخت / شادی بعد از گلم را نگه می دارم برای بعد

مهاجم برزیلی تراکتورسازی گفت: «هر کاری که لازم بود یک تیم فوتبالی انجام بدهد تا به گل برسد از سوی تراکتور ارائه شد. ما فقط نبردیم وگرنه در آبادان عالی بودیم.»
وقتی روی نیمکت نشستم دلم برای قلعه نویی سوخت / شادی بعد از گلم را نگه می دارم برای بعد

 لوسیانو ادینیو درباره بازی تیمش در مصاف با صنعت نفت، موقعیت هایی که در این بازی از دست رفت و دیدار بعدی تراکتورسازی مقابل پیکان صحبت کرد.

متن کامل صحبت های ادینیو در ادامه می آید:

* نفت تیم خوبی بود

می دانستم با تیمی بازی داریم که از لیگ یک آمده و انگیزه های زیادی دارد. درباره صنعت نفت شنیده بودم تیم هجومی است اما فکر می کنم به خاطر قدرت بالای تیم ما آنها خیلی نتوانستند رو به بازی هجومی بیاورند. شاید توان بالای تیم ما باعث شد نفت موقعیت زیادی به دست نیاورد. اما در کل نفت تیم خوبی بود.

* هوا خیلی گرم نبود

انتظار داشتم در جنوب ایران هوا به شدت گرم باشد اما ظاهرا آن شب از شدت گرما کاسته شده بود. البته هوا گرم بود ولی نه در آن حد که باعث اذیت و آزار بازیکنان دو تیم شود.

* دروازه بان شان بهترین بود

فکر می کنم این یک امتیاز که به حساب صنعت نفت رفت را باید مدیون دروازه بانشان باشند. دروازه بان صنعت آن شب خیلی از موقعیت های تیم ما را گرفت. فرزاد و کرار همچنین خود من چندین بار توپ را به درون چارچوب زدیم اما جای گیری خوب هوری باعث شد تا نتوانیم گل بزنیم.

* بدشانسی را به چشم دیدم

زمانی که حمله می کردیم و دروازه بانشان توپ ها را می گرفت در یک موقعیت کرار توپ را با سر به تیر دروازه زد. آنجا بود که مطمئن شدم قرار نیست آن شب گل بزنیم. چون وقتی هرچه می زنی دروازه بان می گیرد و وقتی هم دروازه بان نباشد تیر دروازه مانع گل می شود یعنی کار خیلی سخت شد.

* عالی بودیم فقط نبردیم

ما همه کار کردیم. بازی در عرض، بازی در عمق، شوت به دروازه، ضربه سر و هر کاری که لازم بود یک تیم فوتبالی انجام بدهد تا به گل برسد از سوی تراکتور ارائه شد. ما فقط نبردیم وگرنه در آبادان عالی بودیم.

* شادی ام Save شد

یک شادی ویژه برای این بازی کنار گذاشته بودم تا اگر گل بزنم آن را در آبادان که می گویند برزیل ایران است رو کنم. ولی متاسفانه این فرصت به دست نیامد و نتوانستم گلزنی کنم. البته مشکلی نیست. شادی ام را نگه می دارم و آن را Save می کنم تا بعد.

* دلم برای قلعه نویی سوخت

امیر قلعه نویی کنار زمین خیلی حرص خورد. من هم جای او بودم ناراحت می شدم. چون تیمش خوب بازی می کرد. توپ را تا شش قدم می برد اما نمی شد گل بزند. واقعا وقتی اواخر بازی از زمین بیرون آمدم و بر روی نیمکت نشستم قلعه نویی را که می دیدم دلم برایش سوخت.

* باید پیکان را ببریم

ما یک بازی خانگی دیگر در پیش داریم. در بازی قبل نتوانستیم از استقلال خوزستان امتیاز کامل بگیریم. پیکان هم تیم خوبی است و مربی اش را تا حدودی می شناسم. فکر می کنم آنها می خواهند در تبریز مساوی بگیرند ولی ما باید پیکان را ببریم. الان تیم های رقیب حداقل یک برد دارند ولی ما هنوز بازی سه امتیازی نداشتیم. دیگر نباید دست روی دست گذاشت.

 

منبع : جام نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jpg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گران‌ترین بازیکن لیگ ایران